Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iedereen tevreden over geheugenkaart.be?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Iedereen tevreden over geheugenkaart.be?

    iedereen tevreden over geheugenkaart.be?
    betrouwbaar en goede service ?
    bieden bv. voor nikon D70 3 jaar (benelux) garantie ?!
    heb in de archieven (febr. 04) bizarre (geschrapte) topic gevonden en wil graag wat duidelijkheid ..
    bedankt !

  • #2
    Originally posted by lv
    iedereen tevreden over geheugenkaart.be?
    betrouwbaar en goede service ?
    bieden bv. voor nikon D70 3 jaar (benelux) garantie ?!
    heb in de archieven (febr. 04) bizarre (geschrapte) topic gevonden en wil graag wat duidelijkheid ..
    bedankt !
    Wel op 13 februari ( en dan nog op een vrijdag ) ben ik mijn 10D,Sigma flits,wat CF kaartjes en mijn EF 28-135 IS Canonlens gaan afhalen.
    Alles was keurig in orde en ben daar vriendelijk ontvangen en ik ga daar nog kopen.
    Ik had mijn toestel ergens in een winkel besteld,maar als ik langer als een maand moet wachten......niet met de Cois hé.
    Had ik nu geluk of niet,maar op een week ongeveer was de Cois gesteld.
    Meer moet dat niet zijn voor mij.
    mvg FrançoisVM
    Canon 7D

    Comment


    • #3
      Ik heb er mijn geheugenkaart gekocht met een handleiding voor mijn 10D.
      Geen enkel probleem, en snelle levering.


      -------------------------------------------
      mvg. drh
      Albums: http://drh.fotopic.net http://img62.photobucket.com/albums/v190/chrisdrh/
      http://drh.pixelfish.be/

      "En waar doe ik het mee! met mijn 10D"

      Canon EF 28-135mm f3.5-5.6 IS USM + Hama UV filter
      Sigma AF 50-500/4.0-6.3 EX APO (HSM)+ B+W kr 1,5 skylight 1,1 x filter
      Manfrotto 055AB & 141RC

      -------------------------------------------
      Mvg, drh

      "Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

      Comment


      • #4
        Ik had gisteren probleem met twee canon batterijen,gebeld en mocht ze direct!! komen omwisselen,goede service,vriendelijk en aangenaam persoon.
        Canon 10D-350D-30D-7D-2x 1D Mark IV,24-105 L f4 ,70-200 L f2.8,100-400 L f4.5 5.6, 300mm L f4, 500mm L f4
        http://www.cyclingphoto.be

        Comment


        • #5
          Ik ben ZEER tervreden over geheugenkaart.be heb daar een xdrive pro gekocht, prijs was zelfs beter dan bij powerinnumbers. Aleen de levering heeft wat op zich laten wachten , maar daar kon de fima niks aan doen. Ik doe 2 telefoontjes naar Geheugenkaart.be belde naar de leveringsfirma en probleem opgelost, en nu heb ik van geheugenkaart.be omdat ik lang heb moeten wachten namelijk 6 dagen in plaats van van 1 a 2 dagen een geheugenkaartje gekregen van 128 mb.
          Dus over service geen klagen daar
          Zeker een aanrader vindt ik

          Webboy

          Comment


          • #6
            En ik heb daar ooit een 2 e-mailkes naar toe gestuurd om info te vragen en heb nooit een antwoord gekregen
            Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

            Comment


            • #7
              nederlandse handleiding 10d besteld .allemaal netjes geleverd
              "Een mening hebben kan dodelijk zijn"

              Comment


              • #8
                En ik heb daar ooit een 2 e-mailkes naar toe gestuurd om info te vragen en heb nooit een antwoord gekregen
                Op mijn vraag naar info over batterijen ben ik heel snel geholpen. Binnen de dag.
                Heb ze nog niet gekocht maar ga dat zeker doen.

                elo

                Comment


                • #9
                  Originally posted by lieven lens
                  En ik heb daar ooit een 2 e-mailkes naar toe gestuurd om info te vragen en heb nooit een antwoord gekregen
                  idem hier, 3 mails om te vragen of ze iets binnen hadden, nooit iets van ontvangen. Dan maar van Pin laten komen (antwoord binnen enkele uren)

                  Jean
                  35 mm is wat we zien, 50 mm wat we willen zien.

                  Comment


                  • #10
                    Woensdagmorgen gevraagd of ze de nieuwe 18-125 mm van Sigma op voorraad hadden, binnen 10 minuten antwoord op mail mocht hem onmiddelijk komen ophalen. Erg viendelijk ontvangen en perfecte service wat mij betreft. De lens doet het ook uitstekend trouwens...
                    Luc "iKKe"
                    http://www.jip.be/luc

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Plimsol
                      Originally posted by lieven lens
                      En ik heb daar ooit een 2 e-mailkes naar toe gestuurd om info te vragen en heb nooit een antwoord gekregen
                      idem hier, 3 mails om te vragen of ze iets binnen hadden, nooit iets van ontvangen. Dan maar van Pin laten komen (antwoord binnen enkele uren)

                      Jean
                      Jullie hebben waarschijnlijk een hotmail, yahoo of dergelijk adres... Wegens de vele span die geheugenkaart krijgt heeft deze een firewall zitten die alle dergelijke mails tegenhoud. Ik denk dat enkel mails van bv skynet, pandora, telenet, ...... doorkomen.

                      Heb ik ergens in het verleden gehoord...
                      Nikon D300 & een beetje glas...
                      Iets kleiners als carry everywhere

                      Comment


                      • #12
                        Je kunt ook eens bellen als er geen antwoord komt.
                        mvg FrançoisVM
                        Canon 7D

                        Comment


                        • #13
                          goede ervaring. Vorig jaar S602 gekocht. Ter plaatse geweest, perfecte uitleg, goede prijs.

                          Eigenlijk een perfecte combinatie van online bestellen en persoonlijke begeleiding.

                          Geen enkel probleem voor mij dus om er opnieuw te bestellen.

                          Comment


                          • #14
                            Vriendelijk onthaal, alles paar dagen na het plaatsen van de bestelling beschikbaar !

                            Comment


                            • #15
                              Je kunt nergens een betere service vinden en het is voor de meeste mensen nog dicht bij de deur dus wat moet je nog meer hé
                              Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

                              Comment

                              Working...
                              X