Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

waar mijn foto's af laten drukken?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • waar mijn foto's af laten drukken?

    Ik heb een serie foto's gemaakt van de Nijmeegse Vierdaagse.
    Nu wil ik deze ergens laten afdrukken, welke centrale bevelen jullie aan?
    Denk hierbij aan prijs/kwaliteit verhouding (moet niet te kostbaar worden)

    En even een ander vraagje: hoeveel pixels/mm is de witrand die je mee kunt laten drukken meestal?

    Mvg Bjorn

  • #2
    Hoi;
    Voor een beperkt aantal afdrukken is Kruidvat het goedkoopst.
    Helaas drukken ze steeds op ander papier ( momenteel Fuji)
    Voor meerdere afdrukken is Pixum geschikt en Photobox net iets beter, maar duurder.
    Ga eerst eens kijken naar www.elka.be; daar wordt beschreven hoe U de foto's in het juiste formaat krijgt anders is er overal wat weggesneden.
    Indien U tevreden bent met een gewone print is Hema ook in orde.
    Voor verder vragen mag U altijd mailen

    Paul

    Comment


    • #3
      Ik heb mijn 200 vakantiefoto's laten printen bij pixum.

      Heel tevreden over, en zeker niet duur.
      De foto's werden trouwens niet (of bijna niet) bijgesneden.

      mvg,

      Comment


      • #4
        http://www.foto.com

        zonder concurrentie de goedkoopste (0,09 euro) en zeeeeeer snel. (levering via priorpost)
        Kwaliteit OK.
        wel slechts het standaard postkaart formaat (10x15 of 11x15). Andere formaten zijn aangekondigd.
        Upload software kon wel gebruiksvriendelijker en is enkel voor PC beschikbaar (Mac-versie aangekondigd).


        Comment


        • #5
          Vandaag mijn foto's van Pixum binnen, ze hebben sinds kort nieuw fotopapier Agfa Prestige, pracht kwaliteit ze zijn iets warmer van kleur geworden en niet duurder.

          www.pixum.nl

          Ook de service en vele kortingen maakt het de moeite waard, gewoon even op hun site gaan kijken.


          Groeten Omega.

          www.digiwaart.nl

          Comment


          • #6
            Ook een hele goeie, en zeker niet duur is www.photoways.com .
            Canon 10D, glass, flashes & extra's
            Fuji S602Z & extra's
            www.CooMa.be BD0176BE

            Comment


            • #7
              Heeft iemand hier al foto's besteld?
              http://www.superfotochemnitz.de/html/preise/preise.htm
              0,10 euro voor een 10x15 (actieprijs)
              0,69 euro voor een 20x30 cm

              Ik heb dinsdag nog foto's afgehaald in de winkel (= Rainbow Color), en tot nu toe vroegen ze daar geen opstartkost, en omdat ik gewoonlijk maar 1 of 2 foto's op 20x30cm liet afdrukken was dat vrij goedkoop per afdruk.
              Maar deze keer hebben ze er wel die kost (1,25 euro) bijgedaan , en dan ga ik nu toch ook eens wat anders proberen.
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

              Comment


              • #8
                Ik ben ook uitermate tevreden over foto.com à 0,09 euro per stuk en je kan zelf kiezen of je de foto laat bijsnijden, hoe hij wordt bijgesneden en met of zonder witte rand. Heb al verschillende testen gedaan, ook zwart wit en sepia en het resultaat is verbluffend. Prijs/kwaliteit onvenaarbaar, aldus ook een artikel in het nieuwsblad vorig weekend. Eerlijk toegegeven, het papier is ietsje dunner dan bijvoorbeeld bij Action shop, maar daar betaalde ik maar liefst 0,55 eur per stuk voor een niet zo geslaagde kwaliteit.

                Comment

                Working...
                X