Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Edu video " Combining Old en New Technology"

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Edu video " Combining Old en New Technology"

    Had nu een paar vrije dagen en dacht eraan een educatieve video te maken, eens iets anders. Niet evident naar belichting, text en inhoud toe.... alle tips zijn welkom.
    Ja , ik was niet geschoren en dat had ook wel een bedoeling samen met de hoed.

    Enfin ik hoor het wel wat de verbeteringen kunnen en zouden moeten zijn. Dit is nieuw terrein voor me.


    Happy new year.
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

  • #2
    Re: Edu video " Combining Old en New Technology"

    'k Heb een tijdje gekeken.
    Je hebt inderdaad veel moeite gedaan om de compositie, de belichting, het decor en je kledij op zijn best te hebben. Waarvoor een
    Wat vooral opvalt is dat je het geluid heel goed verzorgt hebt. Waarvoor een
    Maar:
    Het onderwerp interesseert me niet genoeg om het 20 minuten vol te houden. Sorry.

    Er zullen wel kijkers zijn die heel interessant vinden.
    Voor die mensen kan je eens proberen om het verhaal met meer verschillende shots te mixen.
    Niet alleen eens links en eens rechts met ander camera standpunt.
    Maar vooral van very close close-up, close up tot en met af en toe een algemeen zicht.

    Dit zijn ze volgens het boekje : (wetend dat je daar met plezier omheen wandelt )

    extreme close-up
    close-up
    medium close-up
    medium shot
    medium long shot
    long shot
    extreme long shot or distance shot

    My 2$

    Enne... een gelukkig Nieuwjaar en nog vele foto's en video's.
    Last edited by Skitch; 1 januari 2015, 13:57.
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #3
      Re: Edu video " Combining Old en New Technology"

      Mag ik u mijn complimenten toe dienen voor je Engelse uitspraak

      Comment


      • #4
        Re: Edu video " Combining Old en New Technology"

        Zeer leerrijke tutorial , mooi beeld en dito geluid , dit ziet er heel proffessioneel uit.
        De hoed geeft U samen met de zeer goede uitspraak een sterk karakter. Proficiat en tevens de beste wensen voor dit nieuwe jaar.
        Nb Ik heb van Pinnacle Studio 18 , de Trainings video's tutorials bekeken en ik moet zeggen , gij komt sterker en beter over.(maar hun zending komt van Chicago).
        Last edited by dacale; 10 januari 2015, 08:17.
        Groeten Leon
        http://www.flickr.com/photos/8323118@N08/
        Panasonic DMC-FZ200 -DMC FZ1000 BD0365BE

        Comment

        Working...
        X