Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraagje aan de huwelijksfotografen : waar laten jullie de huwelijksalbums afdrukken ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vraagje aan de huwelijksfotografen : waar laten jullie de huwelijksalbums afdrukken ?

    Een koppel die ik ken gaat binnenkort trouwen en ze vroegen mij waar ze hun trouwalbum kunnen laten afdrukken, ik weet daar totaal niets vanaf.

    Ik neem aan dat huwelijksfotografen toch een niveau hoger hun albums laten afdrukken en dat deze dus ook veel duurder zijn.
    Welke online services worden het meest gebruikt of welk type albums zijn populair, zij hebben geen btw-nr, ik las dat dit soms nodig is bij die pro-services?

    Betreft ons trouwalbum (9j geleden) drukte de fotograaf nog effectief de foto's af, zijn vrouw kleefde de foto's nog in met collages,... was mooi maar zag me er een groot werk uit

    Met de zoekfunctie vond ik hier op het forum enkele oude posts van 2004-2011, maar zijn deze nog actueel :
    - Profotonet of www.top-fotoalbum.be
    - Saal
    - Verka
    - Ribblebox

    Deze info vond ik nog :
    profotonet.nl krijgt hier goede kritieken en ze hebben een speciale uitvoering met koffer voor speciale gelegenheden
    Na wat experimenteren bij verschillende leveranciers laat ik mijn albums alleen nog maar bij Profotonet maken (niet de prof versie) Is niet goedkoop maar top kwaliteit.
    Heb over een periode van enkele weken hetzelfde album 3 keer besteld. De 3 zijn niet van elkaar te onderscheiden. Dat zegt iets over de continuiteit en controle van hun productie.
    Als je voor de prof versie gaat is een ondernemers nummer genoeg denk ik.

    Ik heb een tijdje geleden een trouwalbum besteld bij profotonet.
    Voor ongeveer 150 euro had ik een prachtig trouwalbum. Op dik fotopapier (30 bij 30), zonder vouw, prachtige kwaliteit!

    Verka is giga-duur heb ik net ontdekt bij m'n fotograaf. (200 - 500 euro van wat ik dan mooi vond)

    Verder nog gevonden en zou schappelijker zijn van prijs en toch ook exclusieve albums


    Graag een update van de kenners als deze in 2014 nog actueel zijn
    Last edited by CanonYouCan; 28 december 2014, 10:10.

  • #2
    Re: Vraagje aan de huwelijksfotografen : waar laten jullie de huwelijksalbums afdrukk

    De mijne laten maken bij Albelli . Zeer tevreden van .

    Comment


    • #3
      Re: Vraagje aan de huwelijksfotografen : waar laten jullie de huwelijksalbums afdrukk

      http://www.axis-imaging.be/6_info.html
      Dat we ze nog lang mogen "trekken".
      Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

      Comment


      • #4
        Re: Vraagje aan de huwelijksfotografen : waar laten jullie de huwelijksalbums afdrukk

        Ik laat ook altijd alles afdrukken bij Profotonet en ben altijd zéér tevreden over de kwaliteit!

        Bij Albelli heb ik 1x een album laten drukken. Was gelukkig een gratis exemplaar (één of ander cadeaubon die ik eens had gekregen via m'n werk). Wat een rommel!
        www.indetailfotografie.nl

        Comment


        • #5
          Re: Vraagje aan de huwelijksfotografen : waar laten jullie de huwelijksalbums afdrukk

          hier ook al verschillende jaren een zéér tevreden klant van Profotonet.nl

          Kwaliteit is uitstekend, en gunstig geprijsd

          Marc
          1Dx & 5DIV*16-35L f4.0*24-70L II f2.8*70-200L II f2.8 * Sigma sports 150-600mm
          www.facebook.com/photographympictures[/COLOR][/I]

          Comment


          • #6
            Re: Vraagje aan de huwelijksfotografen : waar laten jullie de huwelijksalbums afdrukk

            Jaren Profotonet gebruikt als album drukker
            Nu mogen ze, na ondertussen een berg demoboeken in m'n kast te hebben staan enkel nog mijn grote fotoafrukken en Canvas drukken.
            Voor boeken ben ik sinds zomer 2014 met zeer grote tevredenheid met Vakcolor in zee gegaan.
            iets duurder dan Profotonet maar wel de centen waard.
            Fuji XH-1 / en een stel fijne glazen.

            Comment

            Working...
            X