Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: oorlogsfotograaf !!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gezocht: oorlogsfotograaf !!

    Een collega van me heeft een niet alledaagse hobby. Meer info vind je op www.airsoftbrugge.be
    Komend weekend organiseren ze een 24u in de buurt van Francorchamps, en ze zoeken nog een fotograaf (filmen mag ook)! Ikzelf zit midden in een verhuis dus het komt redelijk ongelegen , maar nu dacht ik dat er misschien wel een BD'er interesse had. Op hetzelfde moment heeft ook de 24u van Francorchamps plaats (slechts 10km verder), dus misschien leuk om te combineren. De organisatie betaald je het ticket van Francorchamps graag terug als je je tijd wil verdelen over de 2 evenementen (liefst 50/50 ). Ook een warme maaltijd is inbegrepen.



    Reageren kan via het forum hier, of rechtstreeks met m'n collega via mathieu@darge.be

    Voor alle duidelijkheid: het gaat hier over fake wapens hé!

  • #2
    Op zich wel iets voor mij Alleen jammer dat ik dan al andere plannen heb, maar de twijfel slaat toe
    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

    Comment


    • #3
      Mmmm, airsoft... Heb thuis ook een arsenaal liggen

      Had ik een camera, zou ik me zeker en vast aanmelden. Hoewel het als speler soms nog leuker is. Er is overigens wel iets leukers dan een fotograaf die je plaats verraad

      Comment


      • #4
        jammer dat ik in het midden van m'n verbouwingen zit en te weinig tijd heb .. momenteel zijn de enige foto's die ik neem diegene die ik om de paar dagen (of bij enige ongerustheid) naar de architect doormail zodat die het met iets minder werfbezoekjes kan doen .. dit zou een welkome afwisseling zijn, maar met het regenweer van de afgelopen maanden hebben we veel in te halen, en ik moet profiteren van het goede weer om aan het dak te werken .. echt spijtig

        Comment

        Working...
        X