Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

? brief aan Phille

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ? brief aan Phille

    Verdwenen, weggehaald, gesensureerd ?
    Wat is er gebeurd, een menselijke fout of opzet ?
    In ieder geval een verkeerd signaal om Phille terug te krijgen mijn inziens

  • #2
    Hallo,

    Een menselijke fout dus ... (verkeerd knopje).
    "Betrokkenen" zijn reeds per e-mail verwittigd.

    Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

    Comment


    • #3
      diafragma, in onderstaande tekst staat een mail aan Phille met de oorzaak van de verdwenen topic:

      Hallo Phille,

      Zoals je mogelijk weet heeft forumlid Lucske een topic gestart met een verklaring van jouw aangaande je afwezigheid op BD.
      Vanavond was het mijn bedoeling om de topic te sluiten. In een laatste reply schreef ik:
      Hallo Luckske, het zal Phille nu wel duidelijk zijn dat hij van harte welkom is op BD. Iedereen heeft nu de kans gehad zijn/haar mening te geven. Ook al omdat de laatste reply's off-topic zijn, sluit ik nu de topic.

      Doch, in plaats van de topic op slot te zetten, klik ik, per ongeluk, op de prullenmand met het gevolg dat de topic verdwenen is.
      Jaja liet mij in een mail weten dat zulks helaas onherroepelijk is.
      Als verzachting voor mijn domme ingreep mag ik misschien aanvoeren dat ik al een tijd last heb van een ontstoken schoudergewricht. Om deze te sparen probeer ik met mijn linkerhand de muis te bedienen, maar dat lukt niet echt goed, zoals je merkt!
      Mijn oprechte excuses voor het definitief verwijderen van die topic.
      Ik heb de topicstarter Lucske, ook een mail met uitleg gestuurd, maar ik wilde jou de reden van het verdwijnen niet onthouden.

      Het ga je goed.

      Groeten,

      Jan Schiphorst

      Comment


      • #4
        In 1984 gebeurde dit ook al regelmatig.
        Aliena nobis, nostra plus aliis placent

        Comment


        • #5
          Dank voor de opheldering, zoals jullie weten ben ik een fan. Vandaar mijn ongerustheid Het lijkt me dat hij de laatste tijd heel wat mail in zijn inbox moet ontvangen.

          Comment


          • #6
            Originally posted by BD Moderator Algemeen

            Als verzachting voor mijn domme ingreep mag ik misschien aanvoeren dat ik al een tijd last heb van een ontstoken schoudergewricht. Om deze te sparen probeer ik met mijn linkerhand de muis te bedienen, maar dat lukt niet echt goed, zoals je merkt!


            Is niet zo erg hoor. Ik denk dat de boodschap wel overgekomen is!
            Fuji X-T1 / Fuji X-M1 / Fuji X-30 / Fujinon XT 18-135 / Fujinon XT 35 / Fujinon XC 16-55 / Fujinon XC 55-230 / Fuji EF-X20

            Comment


            • #7
              Tedju toch...één van de boeiendste topics van de afgelopen jaren op BD verloren voor de mensheid??
              Kweet niet of ik dat ooit nog te boven kom :-((
              Eddy

              Comment


              • #8
                Originally posted by emacquoy
                Tedju toch...één van de boeiendste topics van de afgelopen jaren op BD verloren voor de mensheid??
                Kweet niet of ik dat ooit nog te boven kom :-((
                Eddy
                Vooral natuurlijk omdat jij zulke briljante suggesties had voor verschillende nieuwe forums

                Comment


                • #9
                  Originally posted by marjo
                  Originally posted by emacquoy
                  Tedju toch...één van de boeiendste topics van de afgelopen jaren op BD verloren voor de mensheid??
                  Kweet niet of ik dat ooit nog te boven kom :-((
                  Eddy
                  Vooral natuurlijk omdat jij zulke briljante suggesties had voor verschillende nieuwe forums
                  ach is dat zo?...ik zou het niet meer weten want mijn korte termijn geheugen is zo lek als een zeef. De dingen van voor de oorlog weet ik nog maar vraag me niet wat ik vanavond gegeten heb
                  En welke oorlog dat nu precies was, weet ik ook niet meer...
                  Eddy

                  Comment

                  Working...
                  X