Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Locaties voor trouwfoto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Locaties voor trouwfoto's

    hoi,

    wij gaan binnenkort trouwen en zijn nog op zoek naar enkele mooie locaties voor onze trouwfoto's.
    Wij wonen in Vilvoorde en zijn op zoek naar locaties in onze omgeving. Laat ons zeggen op maximum een half uurtje rijden van Vilvoorde.

    Alvast bedankt,
    Greetz David,
    Olympus C740

  • #2
    Plaatsen in Vilvoorde kan ik je niet geven, maar als ik je een raad kan of mag geven, zorg er dan voor indien je dit zelf ook wilt dat je zo min mogelijk andermans trouwfoto's kopieert. Dat wil zeggen: andere poses, andere niet alledaagse plaatsten om te fotograferen zodoende je niet terugvalt op de clichés die alom tegenwoordig zijn.
    Aliena nobis, nostra plus aliis placent

    Comment


    • #3
      Aaah, onze fotograaf (2 jaar geleden) heeft ons toen een paar tips gegeven...

      Zoek locaties op die voor jullie een speciale betekenis hebben...

      bv:
      - plaats van eerste ontmoeting
      - eerste kus
      - jullie nestje (huis, app., enz...)
      - jullie eigen tuin ipv een park ergens...
      - een plaats waar jullie stiekem tuut deden?

      je vind al snel een paar leuke locaties... Sommigen waarvan mensen zullen zeggen: alléz, waar is dat nu ... Maar jullie weten wel beter hé
      ______________________________________
      Johan Leuyckx
      Nikon D70 + 50mm 1.8D + 18-70mm AF-S DX
      www.leuyckx.be

      Comment


      • #4
        Het Hof van Busleiden te mechelen zeer mooi binnen en moet je op voorhand aanvragen maar dat is geen probleem ik heb er al enkele gedaan daar
        Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

        Comment


        • #5
          Originally posted by Pionier
          Plaatsen in Vilvoorde kan ik je niet geven, maar als ik je een raad kan of mag geven, zorg er dan voor indien je dit zelf ook wilt dat je zo min mogelijk andermans trouwfoto's kopieert. Dat wil zeggen: andere poses, andere niet alledaagse plaatsten om te fotograferen zodoende je niet terugvalt op de clichés die alom tegenwoordig zijn.
          Auw, dat is een pijnlijk advies. Ik ben het helemaal met je eens als je zegt dat je niet moet blijven hangen in de "afgezaagde poses", maar om nou alleen maar creatief en origineel bezig te zijn? Ik zou, als ik jullie was, beide doen. Je zou de eerste niet zijn die achteraf tot de conclusie komt dat je de typische sfeer van een bruiloft toch mist in je trouwalbum, mede doordat dat juist de cliche plaatjes ontbreken...

          Plaatsen in Vilvoorde kan ik je ook niet geven, sorry

          Comment


          • #6
            Je zou een gooi in het onbekende kunnen doen en eens gaan aankloppen bij "het huis van de toekomst". Misschien, wie weet!?!?.

            Als je daar onder de brug in Vilvoorde naar beneden duikt zijn daar toch verschillende abandom plaatsen te vinden.

            Het station. Vereiste is het te vragen, liefst schriftelijk. Je huwelijk het begin van een levensreis.....

            De voorkant van het justitie paleis van Brussel. (Trouwen is een belofte die wettelijk bezegeld is.

            Brusselstad. De Grote Markt. Het stripmuseum (mocht je gratis binnen om trouwfoto's te nemen)

            Brouwerij Lindemans in Vlezenbeek. Andere brouwerijen.

            Het kasteel van Beersel

            Het Graffiti Middelheim. Aan de afrit van de CORA op Ring 0 te Anderlecht.

            Het Trammuseum in Schepdaal.

            Het Kasteel van Gaasbeek

            Fijne huwelijksdag toegewenst.....

            Comment


            • #7
              omdat ik niet wist waar vilvoorde lag heb ik het opgezocht,
              heb de site van vilvoorde bekeken prachtig daar,
              ik zou niet verder zoeken.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                'de met' in Vilvoorde lijkt mij geschik als je binnen wil/moet zitten
                Planckendael is niet ver af en een aanrader (Daar zijn wij geweest). Wel eerst aanvragen, dan krijg je gratis toegang...
                Heb ook al mooie trouw foto's gezien in de buurt van de 3 fonteinen, voor een grote grafiti (maar je moet er wel voor zijn...).

                Stefan.

                Comment


                • #9
                  Hoi,
                  een mooie locatie lijkt me het park nabij Brussel (Meise)(ben de naam even kwijt), bd was er ook al eens op bezoek, zie »»»


                  digiron

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by david.d
                    hoi,

                    wij gaan binnenkort trouwen en zijn nog op zoek naar enkele mooie locaties voor onze trouwfoto's.
                    Wij wonen in Vilvoorde en zijn op zoek naar locaties in onze omgeving. Laat ons zeggen op maximum een half uurtje rijden van Vilvoorde.

                    Alvast bedankt,

                    aha!
                    een mede stadsgenoot, waar woon je juist?



                    foto als spiegel of als venster?

                    Comment


                    • #11
                      aha! een mede stadsgenoot, waar woon je juist?
                      Eigenlijk woon ik in Konigslo, wat een deelgemeente is van Vilvoorde. Ik woon op ongeveer 1km van Living Tomorow.

                      Hierbij wou ik iedereen ook al is bedanken voor hun reacties.
                      Maar er mogen er nog altijd bij komen hé
                      Greetz David,
                      Olympus C740

                      Comment

                      Working...
                      X