Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Emilian's eye

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Emilian's eye



    Portret / close-up van Emil's oog

  • #2
    Re: Emilian's eye

    Ik vind het storend dat de weerspiegelde lichtbron in de pupil zit. Je had beter het model een beetje gedraaid zodat dit bijvoorbeeld rechtsonder in de iris zat? Tik maar eens "anime eye" in op Google Afbeeldingen, zoiets bedoel ik.

    Comment


    • #3
      Re: Emilian's eye

      Dan hebt ge totaal foute/andere schaduwen hoor . En ik maak ook geen "Anime eye's "
      Groet Thierry
      Oorspronkelijk geplaatst door Winged Bekijk bericht
      Ik vind het storend dat de weerspiegelde lichtbron in de pupil zit. Je had beter het model een beetje gedraaid zodat dit bijvoorbeeld rechtsonder in de iris zat? Tik maar eens "anime eye" in op Google Afbeeldingen, zoiets bedoel ik.

      Comment


      • #4
        Re: Emilian's eye

        Oorspronkelijk geplaatst door thierry ysebaert Bekijk bericht
        Dan hebt ge totaal foute/andere schaduwen hoor . En ik maak ook geen "Anime eye's "
        Groet Thierry
        Geen probleem dat je ogen zo niet wilt fotograferen, met die anime-term bedoelde ik gewoon wat ik bedoelde. De reden waarom ze die ogen zo tekenen is omdat dat mooier overkomt voor de meesten.

        Sta je open voor onderbouwde negatieve kritiek? Je foto's zijn prachtig (ik heb eens rondgekeken) maar dit is net het nut van dit forum, niet enkel om te pronken - waar zeker niets mis mee is .

        Comment


        • #5
          Re: Emilian's eye

          Een catchlight maakt fotos nu net mooi.
          Ze zijn eigenlijk ook onvermijdelijk gezien een oog een glanzend oppervlak heeft en omdat je niet met schaduwen wil zitten zal de lichtbron van voor moeten komen.
          Logisch gevolg dat de reflectie van de lichtbron dan ook in het oog te zien is.
          Ik zie geen probleem. (elk zijn goesting heh)

          Positief is wel dat de fotograaf er niet op staat. Dat is ook niet zo simpel altijd.

          Maar voor mij is de close-up net iets te close.

          Comment


          • #6
            Re: Emilian's eye

            Goede macro opname, en ja hoor ogen moeten blinken en lichtjes hebben....
            Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

            Comment

            Working...
            X