PDA

Volledige versie bekijken : Stedentrip......en de waarschuwing!

olivetti
3 december 2014, 17:16
Station Sloterdijk, Amsterdam

http://www.smuttynose.nl/600_8737_1024px.jpg

lockdriver
3 december 2014, 17:23
De mensen rechts stonden beter niet op de foto, voor de rest een mooie beeld.

Guest4
4 december 2014, 15:56
Ik vind juist de mensen een toevoeging in het beeld gezien de waarschuwing op het bord ;)

dondimorio
4 december 2014, 16:13
Ondanks het triestig verhaal een sterke plaat!
Ik volg onze vriend MG wat betreft de mensen.
Ook voor mij zijn deze 2 toeristen(?) Zeker en vast een meerwaarde aan het geheel.

armando113
5 december 2014, 14:49
Ondanks het triestig verhaal een sterke plaat!
Ik volg onze vriend MG wat betreft de mensen.
Ook voor mij zijn deze 2 toeristen(?) Zeker en vast een meerwaarde aan het geheel.

Deze toeristen zien er niet uit als de doelgroep, geen toegevoegde waarde dus. Daarbij trekken ze de aandacht weg van het matrix bord, naar mijn mening het onderwerp. Ook vind ik de trap veel te prominent. Goed vind ik dat je duidelijk ziet dat het het Amsterdam Centraal is (moet je wel kennen) en dat het onderwerp actueel maakt.

olivetti
5 december 2014, 15:09
Dank voor alle reacties. Ik zelf vind het beeld sterker met personen er op en het hadden van mij ook "gewone" forensen mogen zijn. Botsende werelden en zo.

Ik volg wel met betrekking tot de trap. Er zou een trede afkunnen. Hoger op de trap gestaan leverde veel "vervuiling" op: fietsers, bussen en taxi's en dat wilde ik nu juist niet.
's Avonds met een natte straat dan weer wel.

Het is niet CS maar Sloterdijk, maar alle bogen lijken op elkaar

armando113
5 december 2014, 15:32
Dank voor alle reacties. Ik zelf vind het beeld sterker met personen er op en het hadden van mij ook "gewone" forensen mogen zijn. Botsende werelden en zo.

Ik volg wel met betrekking tot de trap. Er zou een trede afkunnen. Hoger op de trap gestaan leverde veel "vervuiling" op: fietsers, bussen en taxi's en dat wilde ik nu juist niet.
's Avonds met een natte straat dan weer wel.

Het is niet CS maar Sloterdijk, maar alle bogen lijken op elkaar

oeps misser van de eerste orde. :o

G.R.
7 december 2014, 12:20
Een beeld dat goed in mekaar zit, de inhoud en de sfeer daarrond zitten prima. Een knap straatbeeld voor mij.

bouk
7 december 2014, 12:30
Deze toeristen zien er niet uit als de doelgroep........

tweede misser...!
---
heel goede opname juist door die mensen.
grt,bouk.