Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: wielertoeristen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gezocht: wielertoeristen

    Hallo iedereen

    Ik weet niet of ik hier aan het juiste adres ben (zo niet, mijn excuses), maar ik zit met een klein probleempje. Ik zoek voor mijn eindopdracht portret nog vijf wielertoeristen of wielerliefhebbers die in de winter thuis de rollen bovenhalen om zo de conditie te onderhouden voor het volgende wielerseizoen. De bedoeling is een reeks van zes interieurportretten te maken van de wielerliefhebbers in trainingsoutfit op de rollen. Daarbij zou het heel erg leuk zijn allemaal verschillende locaties te krijgen: iemand die in de garage traint, iemand voor de televisie, iemand in de living ... Wie kan helpen? Of wie weet waar ik mijn zoektocht het best zou voeren? Het liefst in Gent of omgeving indien mogelijk :-)

    Dank,
    Annelies

  • #2
    Re: Gezocht: wielertoeristen

    De meeste wielerclubs hebben wel een eigen website, als je zoekt op wielerclubs in of rond Gent, dan zal je er zeker vinden.
    Dan contacteer je bijvoorbeeld de voorzitter van die club(s), en vraag je of die je kan verder helpen.
    Je zal dan wel de interieurportretten moeten leveren aan de geportretteerden zodat die er ook een leuke herinnering aan overhouden.(maak daarover vooraf duidelijke afspraken)
    Er zullen zeker wel wielerliefhebbers zijn die willen meewerken aan zo'n project.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Gezocht: wielertoeristen

      Of misschien hier eens vragen.
      I put the sexy in dyslexia

      Comment

      Working...
      X