Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Albums Turkije

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe Albums Turkije

    Na heel hard werken heb ik drie albums klaar.
    Wil je graag dat ik een link naar je album plaats, laat het me gerust weten, ik weet ondertussen ongeveer hoe het moet.
    Commentaar is altijd welkom.
    Volgende albums komen volgende week.

  • #2
    Amaiii... dat zijn nogal veel foto's zeg, duidelijk dat je daar niet in de zon hebt gelegen.

    Ze zullen nu ook een nieuw woord kennen in Turkije hé, "ACT"

    Comment


    • #3
      Zo dat was heel wat om te bekijken. Zitten prachtige foto s bij. Veel mooie echte mensen zoals bijv die bij de barbier.
      Ik vind het alleen jammer dat de mooie foto s beetje wegvallen tussen de "gewone" (niet onaardig bedoeld hoor ) vakantiefoto s. Misschien een apart "best of" albumpje of "portretten" album apart? Maar stilgezeten heb je niet he !

      Comment


      • #4
        Leuke albums, en veel foto's genomen zo te zien !!!
        Nikon D300 ♣ Nikkor 18-70mm f3.5-4.5 ED DX ♣ Nikkor 50mm f1.8 D ♣ Nikkor 70-200mm f2.8 VR ♣ Sigma 150mm f2.8 EX DG HSM APO Macro ♣ SB-600 ♣ Kenko AF ext. tubes 12,20,36mm
        www.bartvo.be

        Comment


        • #5
          @ Teddieken, ja jongen, je dacht toch niet dat ik alleen ging zonnen hé? Trouwens, mensen die mij zien, schrikken dat ik niet bruiner ben. Ik ging altijd in de schaduw zitten.
          @ Marjo: je hebt gelijk. Er zitten veel foto's bij die ik normaal niet in mijn album zou plaatsen. Maar... die foto's zijn in opdracht van. Deze mensen hebben mijn adres gevraagd en die gingen in mijn albums kijken. Misschien dat ik toch inderdaad een album met "the best of" zou kunnen maken.
          Aan jou nu om jouw voorkeuren te geven . Allé laat eens iets weten.
          @Bart: geen enkele foto onder water hé? Dat is voor de volgende keer. Ze vroegen 10 euro per foto die ik onder water zou nemen, ik mocht van hen een onderwatercamera lenen en dan 10 euro per foto betalen Dat is voor de volgende keer

          Comment

          Working...
          X