PDA

Volledige versie bekijken : [NSFW] Le Petit Voyeur (18+)

Tjele
7 november 2014, 14:00
Het is een lange tijd geleden dat ik hier nog wat gepost heb en bij deze wou ik dat eens vieren met een nieuwe foto.

Dit is getrokken in natuurlijk licht, geen enkele skinretouch. Alleen de zwart wit tonen aangepast.
Heb er een hele serie van gemaakt voor VOLO Magazine, gaat kort volgend jaar uitgebracht worden.

Meer van mijn erotisch werk is hier te vinden : http://lessismorephotography.tumblr.com/
Mijn normaal werk : http://yannickdesmet.com

5DmkIII met een FD 85 1.2

ISO100 - 1/100sec - F1.2

https://farm4.staticflickr.com/3927/15411386421_2e949cfabe_b.jpg

mipstoo
7 november 2014, 14:58
Zeer mooie sfeer gezet. Perfect met het natuurlijk licht dat een mooi strijklicht geeft.
Ik had deze foto in het subforum "Model, Studio & Glamour" geplaatst. Daar zou je waarschijnlijk meer commentaar gekregen hebben.
Als ik mij niet vergis is het toch wel degelijk een model ;)
Ik zou het nog mooier gevonden hebben als het een analoog beeld zou zijn, een beetje ruis, iets minder steriel... :) Maar we zitten hier natuurlijk op Belgiumdigital :D

Groeten
Michel

Tjele
7 november 2014, 15:22
Zeer mooie sfeer gezet. Perfect met het natuurlijk licht dat een mooi strijklicht geeft.
Ik had deze foto in het subforum "Model, Studio & Glamour" geplaatst. Daar zou je waarschijnlijk meer commentaar gekregen hebben.
Als ik mij niet vergis is het toch wel degelijk een model ;)
Ik zou het nog mooier gevonden hebben als het een analoog beeld zou zijn, een beetje ruis, iets minder steriel... :) Maar we zitten hier natuurlijk op Belgiumdigital :D

Groeten
Michel

Inderdaad, ik heb het pas erna gemerkt dat ik gemist had. Maar ik kon het helaas niet veranderen. Of vond het toch niet om te veranderen :(

Dankjewel voor de comment! Ik ben bewust niet voor het analogue feeling gegaan. Om niet te doen zoals alle anderen doen.
Op zich was het geen model, maar wel een knap meisje ja :)

Grtjs

mipstoo
7 november 2014, 15:28
Dankjewel voor de comment! Ik ben bewust niet voor het analogue feeling gegaan. Om niet te doen zoals alle anderen doen.

Ik bedoel ook niet digitaal ruis toevoegen om er analoog uit te zien. Ik bedoel effectief dat ik de foto waarschijnlijk nog veel mooier gevonden geschoten met een Tri-X op 35mm of 6x6(7). Dat valt natuurlijk achteraf niet meer te doen.

Op zich was het geen model, maar wel een knap meisje ja

Yannick. Wordt iemand die poseert niet automatisch een model? (nadenkertje)
Ik bedoel niet dat ze model in haar vrije tijd, maar van zodra iemand poseert, wat neem ik aan toch het geval is anders beklaag ik dit meisje ten zeerste, wordt het toch een "model"?

Groeten
Michel

Tjele
7 november 2014, 16:30
Ik hou er niet van om iedereen een model te noemen. Niet iedereen die een foto neemt is ook fotograaf in mijn opinie.
Maar ik had die inderdaad beter daar geplaatst.

Moest het eventueel mogelijk zijn om te verzetten.

Grtz

jr52
7 november 2014, 16:31
Erg mooi licht! (Ook het 'model' natuurlijk!)

Heeft het zin om de verticale vertekening een beetje recht te trekken?

Tjele
7 november 2014, 16:39
Erg mooi licht! (Ook het 'model' natuurlijk!)

Heeft het zin om de verticale vertekening een beetje recht te trekken?

Dankjewel!
Het zou de foto mss wel iets beter maken, mss niet. Ik hou ervan om het zoveel mogelijk te laten zoals het is.
Geen skin retouch, geen liquify of soortgelijke.
Heb me eigenlijk nog nooit beziggehouden met transformatie tegen te gaan.

Zou dat wel eens kunnen bekijken. Dankjewel voor de tip :)

Grtjs

bulke41
10 november 2014, 19:27
zeer mooi, scherpt, bokeh (zeker met zo'n lens)contrast zit er "bonk" op!