Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto's met witte rand

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto's met witte rand

    Beste BD-ers.
    Ik heb momenteel een groot aantal digitale vakantiefoto's die ik wil laten afdrukken bij een fotoservice. Mijn analoge foto's laat ik afdrukken met een witte rand omdat dat nu weer in is. Nu vraag ik mij af of iemand weet of ik de digitale foto's zelf moet voorzien van een witte rand (eventueel met Photoshop) of dat de afdrukcentrale die rand kan toevoegen. Ik heb die optie bij mijn gebruikelijke afdukservice niet gevonden.

    Alvast bedankt
    Nikon D70 AF-S 18-70mm Sigma EF-500 DG SUPER NA i-TTL

  • #2
    zie : http://forum.belgiumdigital.com/topi...TOPIC_ID=52975
    BD0251BE
    Canon EOS 300D, EF-S 18-55 (kit), EF 50 f/1.4 USM, EF 55-200 f/4.5-5.6 USM, Speedlite 220EX, Sandisk ultra II 512 Mb, Ext. Tube EF 25 II, RC-5 remote

    Comment


    • #3
      inderdaad, bij photobox gaat het

      Pieter

      Comment


      • #4
        Bij foto.com kan het ook. Spotgoedkoop (0.09 euro per foto 10*15) van een degelijke kwaliteit en supersnel (vannacht 70 foto's doorgestuurd, vanmorgen om 10.00 bericht dat ze al onderweg zijn) 't is niet mijn eerste bestelling en ben er heel tevreden over (kwaliteit is zelfs beter dan bij Actionshop waar ik 0.55 cent per stuk moest betalen, zogezegd omdat de foto's bewerkt worden voor het afdrukken en dat hadden ze dus beter niet gedaan want dezelfde onbewerkte foto's komen er bij foto.com stukken beter uit....)

        Comment

        Working...
        X