Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Poster 70x50 forex/alu/plexi?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Poster 70x50 forex/alu/plexi?

    Hi,

    Het is tijd om een poster in onze living te veranderen en de bedoeling is om van een foto een poster te laten maken van 70x50. Aangezien we al enkele keren albums lieten afdrukken bij Albelli (30*30/20*20) en daar tevreden van zijn zouden we de afdruk daar laten maken. Canvas is te "schilderijachtig" maar op de site is het moeilijk te zien hoe de afdrukken er uit zien op aluminium, forex en plexi.
    Iemand een idee wat de voor/na-delen zijn van deze producten. Wat geeft het beste resultaat?

    Alvast bedankt.
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

  • #2
    Re: Poster 70x50 forex/alu/plexi?

    Volgens mij wordt er een standaard foto-afdruk gebruikt bij de drie afwerkingsvarianten. Met andere woorden: op fotopapier zoals bij poster prints.
    Bij aluminium en forex wordt de foto op de plaat gekleefd, terwijl er bij plexi (acrylplaat?) een transparante film tussen foto en plaat wordt geplaatst - plaat bovenop foto - om het geheel aan mekaar vast te maken.

    Ik heb zelf enkel forex in huis - van Photobox dacht ik - en dat ziet er in elk geval aardig uit als je een randloos resultaat wil van ongeveer 1cm dik. Aluminium is dunner (2-3mm) en oogt strakker.
    Pieter
    --
    Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

    Comment

    Working...
    X