Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Comments Sibertus

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Comments Sibertus

    Waar zijn al de comments van Sibertus naartoe?
    Gallery: http://www.fotogallerij.be

  • #2
    Originally posted by rept
    Waar zijn al de comments van Sibertus naartoe?
    Geschrapt samen met zijn account ??? Hoewel het totaal aantal comments niet gedaald is. Ze staan dus nog ergens maar we zien ze niet meer ???
    Mijn fotowebsite : www.filover.be

    Comment


    • #3
      Originally posted by filipo
      Geschrapt samen met zijn account ??? Hoewel het totaal aantal comments niet gedaald is. Ze staan dus nog ergens maar we zien ze niet meer ???
      En weet je waarom geschrapt? Ben weekje op verlof geweest, kan niet helemaal volgen.
      Gallery: http://www.fotogallerij.be

      Comment


      • #4
        Hallo,

        Ik heb geen flauw idee dus ...

        Jaja
        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

        Comment


        • #5
          Originally posted by rept
          Originally posted by filipo
          Geschrapt samen met zijn account ??? Hoewel het totaal aantal comments niet gedaald is. Ze staan dus nog ergens maar we zien ze niet meer ???
          En weet je waarom geschrapt? Ben weekje op verlof geweest, kan niet helemaal volgen.
          Nee, geen flauw idee. Mogelijks heeft hij nooit iets gepost in het forum zelf en is zijn account daardoor (onterecht) als ongebruikt beschouwd en bijgevolg bij een account-opkuis (per ongeluk) geschrapt ?

          Maar als zelfs JaJa geen flauw idee heeft ... dan betreft het hier een heel groot mysterie ...
          Mijn fotowebsite : www.filover.be

          Comment


          • #6
            Filipo,

            da's in principe wel mogelijk (ik zie die naam niet meer in de members lijst staan, het was uiteraard niet de bedoeling, maar af en toe worden de niet gebruikte accounts opgeschoond), vandaar ik iedereen zou aanraden van minstens 1 posting te doen in het forum ook.

            Sven
            --
            Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

            Comment


            • #7
              Originally posted by Sven
              da's in principe wel mogelijk (ik zie die naam niet meer in de members lijst staan, het was uiteraard niet de bedoeling, maar af en toe worden de niet gebruikte accounts opgeschoond), vandaar ik iedereen zou aanraden van minstens 1 posting te doen in het forum ook.
              Spijtig want hij had heel veel comments bij de foto's van de challenge gezet.
              Gallery: http://www.fotogallerij.be

              Comment


              • #8
                Alweer een misterie opgelost...
                Als een user verdwijnt dan zijn de commentaren ook niet meer zichbaar hé.
                Christian D.

                Comment


                • #9
                  ha. tof dat er naar mij wordt omgekeken. dat was zelfs al de derde keer dat dit gebeurde. ik doe actief mee aan de challenge, maar het forum had ik nog niet veel bekeken. nu zal ik het toch maar eens bekijken, en er regelmatig iets neerpoten. anders verdwijn ik wederom volledig van BD. En ja, daar gaat mijn mooie foto en mijn beoordelingen ook naar de verdoemenis. Geen foto meer te plaatsen, en alle beoorelingen weg. Misschien had ik gewonnen, ik weet het niet, maar toch had ik graag mijn scores gezien. Zeer jammer

                  Bedankt voor de oplossing aan te reiken.

                  You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                  [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                  Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by sibertus
                    Geen foto meer te plaatsen, en alle beoorelingen weg. Misschien had ik gewonnen, ik weet het niet, maar toch had ik graag mijn scores gezien. Zeer jammer
                    In principe kan je nog steeds deelnemen. Vandaag (24 juli) is het de laatste dag om deel te nemen. De gekregen commentaren die zul je natuurlijk niet meer terugzien. En in de laatste week worden er nog heel wat ratings toegekend dus zul je toch kunnen zien hoe je foto beoordeeld wordt ...
                    It's up to you ...
                    Mijn fotowebsite : www.filover.be

                    Comment


                    • #11
                      Sibertus,

                      mijn excuses, maar om andere redenen worden alle 'niet posters' om de x aantal tijd gewist. 1 posting is voldoende om je daarvan te behoeden, al was het maar in chitchat of in test ... je hoeft dus zeker geen 'regelmatige' poster te zijn ...

                      ... en upload vandaag nog je foto voor de challenge, dan kan je toch nog deelnemen ... vandaag is de laatste dag voor de challenge van deze maand ...

                      Sven
                      --
                      Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

                      Comment


                      • #12
                        Sibertus, welke foto was eigenlijk van jou?

                        Comment


                        • #13
                          mijn foto was die van La Défense, de Dome daar, de Cinemax. Die is balvormig, en zeer mooi geplaatst tussen alle majestueuze zeer dure wolkenkrabbers van Parijs. Dit is hét economisch hart van Parijs, en ja, daar waren ook 'ballen' te vinden. ik hoop dat je hem nu terug herinnert. anders stuur ik hem wel eens door.

                          You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                          Comment


                          • #14
                            Hahah natuurlijk herinner ik me 'm nog. Zo'n meesterwerk vergeet ik toch niet zomaar!

                            Comment


                            • #15
                              als je hem ook gequoteerd had als meesterwerk, kunnen we misschien nog vrienden worden. (en ondertussen heb ik al genoeg postings om er niet meer af te vliegen...lol)


                              You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                              [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                              Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                              Comment

                              Working...
                              X