PDA

Volledige versie bekijken : Vanavond op TV1, KIJKEN! allez die het willen zien

teddy-bear
22 juli 2004, 16:17
In "koppen" vanavond om 21.45h tot 22.25h, een reportage van die fotograaf die overal ter wereld duizenden naakte mensen samen fotografeerd en nog andere stoten...

PS, hij is nog geen BD lid :D ;)

k@rel
22 juli 2004, 16:50
Thanks voor de tip!
Het is wel terassjesweer hier in Limburg, maar misschien zal de nieuwsgierigheid toch iets groter zijn dan de dorst.. :)

Huggy
22 juli 2004, 17:04
yep...Stephen Tunick ...je bent er voor of er tegen :)

Lazy Charles
22 juli 2004, 19:28
Ik dacht daar al eens een documentaire over gezien te hebben, mogelijk is het dezelfde, doch altijd interessant.

bouk
22 juli 2004, 20:44
het is inderdaad al eerder op tv geweest,maar voor degene die het niet gezien hebben de kans.kan je zien wat een werk die man daar voor moet verrichten.
grt.bouk.

casey
22 juli 2004, 21:42
Niet Stephen maar Spencer Tunick !

http://www.spencertunick.com/

Huggy
22 juli 2004, 21:49
Originally posted by casey
Niet Stephen maar Spencer Tunick !

http://www.spencertunick.com/

stupid me :o :( :o

Jacki
22 juli 2004, 22:57
Vorige keer grotendeels gemist, nu heeft de video meegelopen.
Zal later eens kijken.

@nneke
23 juli 2004, 13:49
en wat vonden jullie?

Jochen
23 juli 2004, 13:54
Originally posted by @nneke
en wat vonden jullie?

Grappig, de cultuurverschillen. Bescheten Japanners vs. vrijpostige AustraliŽrs, enz...

teddy-bear
23 juli 2004, 13:55
Originally posted by @nneke
en wat vonden jullie?

Euhh... ik heb nog niet (kunnen) kijken :o

wannes
23 juli 2004, 14:14
Enorm hoe verschillend culturen zijn. Het ging van portretten met 1 persoon tot 2000 personen.
Hij vertelde zelf dat hij geen goed fotograaf was maar dat het project dat hij deed jem uniek maakte.

We kunnen op zijn website http://www.spencertunick.com/ inschrijven en misschien komt hij dan naar belgie. Het zou een speciale SD zijn :D

Lazy Charles
23 juli 2004, 15:20
Ik vond het wel boeiend. Mocht hij hier zo een project doen zou ik waarschijnlijk wel pogen mee te doen :p

Wim.Vanmaele
23 juli 2004, 19:45
Ik vond enkele iedeeŽn goed, andere dnn weer iets minder.
oh, en waar blijven nu al onze moralisten ? Of kan dit volgens hun nu wel ? Een grote Meneer ?

Jochen
23 juli 2004, 21:12
Originally posted by wimvan
Ik vond enkele iedeeŽn goed, andere dnn weer iets minder.
oh, en waar blijven nu al onze moralisten ? Of kan dit volgens hun nu wel ? Een grote Meneer ?

Right on! :rolleyes:!

pieterbie
23 juli 2004, 23:47
Originally posted by wimvan
oh, en waar blijven nu al onze moralisten ? Of kan dit volgens hun nu wel ?

We worden allemaal naakt geboren.
Naakt in een sauna gaan zitten met enkele bloedmooie dames doet mij niets.
Zonder mijn bril zie ik immers niet genoeg, en dat ding slaat toch maar aan in de sauna.

Erik Mansvelders
24 juli 2004, 01:13
Mohh, je doet het nu wel klinken alsof hier zo'n grote groep absoluut tegen naakt in welke vorm dan ook is... op zijn minst is dat toch ietwat overdreven.

En om helemaal correct te zijn: De term 'moralist' betekent oa 'Iemand die eist dat men zich aan de regels en normen houdt'. En dat is nu toch precies wat jij hier doet: Je vraagt nl diegenen die ooit hebben aangegeven niet zitten te wachten op (sommige) naaktfoto's om zich aan (hun eigen) regels en normen te houden en hier te moeten komen protesteren. Maw, je vraag "waar blijven nu al onze moralisten?" is te beantwoorden met "Daar is er al een: Wimvan" ;)