PDA

Volledige versie bekijken : Cave kiss

kohraya
22 oktober 2014, 21:45
Mijn dochter diende als 'afstandsbediening'. Ik had de instellingen reeds klaar.
Op voorhand liet ik een foto zien met de rots als kader. "Zo moet je het doen".
Ook het sterretje had ik reeds uitgeprobeerd en laten zien ... "En nu is het aan u!"
Na enkele pogingen, controles en bijsturingen door papa (ik dus), was dit het resultaat.

Ik zeg het er liever eerlijk bij. Maar met statief was het niet te doen.
Als het niet mag van de mods, hoor ik het wel :o

http://i1083.photobucket.com/albums/j397/kohraya/2763bd_zpsa96dc6db.jpg (http://s1083.photobucket.com/user/kohraya/media/2763bd_zpsa96dc6db.jpg.html)

Oh Ja ... nog even vermelden dat ik nog steeds erg verliefd ben op mijn vrouwtje :love:

doudeke
23 oktober 2014, 08:42
Fijn om dit alles van u te horen. Maar eigenlijk was het niet nodig. U had
het reeds getoond met de foto. Dus een mooie "zeg het met een beeld."

hypnomedi
23 oktober 2014, 10:47
goed gezien en heel mooi gedaan ! :G zelf zie ik graag meer detail in de donkere delen, maar origineel en zeer leuk aandenken. ! :G

bouk
23 oktober 2014, 11:15
heel leuk gedaan.
de zon tussen jullie in een optie..?
grt,bouk.

jos82
23 oktober 2014, 13:59
Erg mooi gedaan...dit is een beeld om te bewaren voor altijd...

kohraya
25 oktober 2014, 06:36
zelf zie ik graag meer detail in de donkere delen ...
Heb ik geprobeerd maar vond ik afleidend en druk over komen. Dus bewust wat donkerder gemaakt.
Kwestie van smaak misschien ...

de zon tussen jullie in een optie..?

Ik vond dit origineler. Ook een kwestie van smaak misschien ...

Het is altijd even afwachten wat de BD-ers ervan vinden. Maar toch leuke reacties van jullie.
Bedankt ook voor het meedenken. Dat waardeer ik nog altijd.

GillesH
26 oktober 2014, 14:55
Ik volg Bouk wel...maar toch een hele goeie opname wat mij betreft. Voor mij niet meer detail in de donkere delen, prima zo.

mipstoo
27 oktober 2014, 06:55
Knap... De framing door de rotsen, de silhouetten door het tegenlicht... Goed over nagedacht. Meer detail is niet nodig.