Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kalender voor het goede doel maken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kalender voor het goede doel maken

    Beste collega fotografen,

    Graag had ik jullie via dit forum om wat advies gevraagd.
    Volgende maand zouden enkele collega's van me en mezelf deelnemen aan Movember.

    Om deze ludieke actie wat meer swung te geven hadden we het plan gestart om een kalender te maken met het eindresultaat en de opbrengst hiervan ook aan het goede doel te schenken.

    Het spreekt voor zich dat we de productiekost aan de lage kant willen houden zodat onze winstmarge wat groter is.

    Een fotograaf hebben we al

    Nu had ik graag polst wat de beste manier is om de kalender af te drukken? Via een drukker of via een printing shop.

    Alle goede tips en hints zijn meer dan welkom.

    Bedankt.

  • #2
    Re: kalender voor het goede doel maken

    vraag voor Vicky die maakte ieder jaar een mooie kalender.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: kalender voor het goede doel maken

      Bedankt voor het snelle antwoord . Zou u me de volledige gebruikersnaam van Vicky kunnen geven, dan stuur ik haar een pm.

      Alvast bedankt.

      Comment


      • #4
        Re: kalender voor het goede doel maken

        Oorspronkelijk geplaatst door mortrom Bekijk bericht
        Bedankt voor het snelle antwoord . Zou u me de volledige gebruikersnaam van Vicky kunnen geven, dan stuur ik haar een pm.

        Alvast bedankt.

        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: kalender voor het goede doel maken

          Oorspronkelijk geplaatst door mortrom Bekijk bericht
          Beste collega fotografen,

          Graag had ik jullie via dit forum om wat advies gevraagd.
          Volgende maand zouden enkele collega's van me en mezelf deelnemen aan Movember.

          Om deze ludieke actie wat meer swung te geven hadden we het plan gestart om een kalender te maken met het eindresultaat en de opbrengst hiervan ook aan het goede doel te schenken.

          Het spreekt voor zich dat we de productiekost aan de lage kant willen houden zodat onze winstmarge wat groter is.

          Een fotograaf hebben we al

          Nu had ik graag polst wat de beste manier is om de kalender af te drukken? Via een drukker of via een printing shop.

          Alle goede tips en hints zijn meer dan welkom.

          Bedankt.
          Hulde voor de actie.

          Er zijn verschillende webshops waar je foto's kunt uploaden ten behoeve van een jaarkalender in diverse soorten. Kwestie van even zoeken. Misschien als je zo'n webshop er bij betrekt zij genegen zijn het voor een lagere prijs te doen in de ruil bijvoorbeeld voor een kleine reclame. Ga je naar een willekeurige drukker of webshop is het de vraag nog maar of zij de produktie van zoiets al op de "rails" hebben en kan het wel eens behoorlijk duur worden.

          Het is natuurlijk wel ondoenlijk om op de voorhand te weten hoeveel je er nodig hebt. Ééntje maken en de rest na geweten belangstelling nabestellen?
          http://www.smuttynose.nl

          Comment


          • #6
            Re: kalender voor het goede doel maken

            Een frettenvereniging maakt elk jaar een nieuwe kalender om de opvang wat te steunen. Meestal vragen ze aan de leden wie er eentje of meer wil te bestellen, en ook reeds te betalen. Zo kan men naar wat winst toe werken, aan een groot overschot aan kalenders heb je niets. De vraag naar een verjaardagskalender was vrij groot, maar viel iets te duur uit. Deze gaan dan ook veel langer dan een kalenderjaar mee.
            Komt telkens van Vistaprints.
            Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

            Comment


            • #7
              Re: kalender voor het goede doel maken

              Bedankt voor de fijne reacties!
              Morgen pitchen we het idee op de werkvloer en gaan we de details uitwerken.
              De online optie lijkt me wel wat, het hangt echt puur van de productieprijs af.

              Comment


              • #8
                Re: kalender voor het goede doel maken

                Elk jaar geef ik gratis foto's voor een kalender die Drukkerij Baudoin in december als geschenk aan haar klanten geeft.
                Zij drukken die kalenders zelf en de opmaak is reeds klaar, dus als je dezelfde opmaak neemt zijn dit weer minder kosten voor jullie.
                Als je graag een offerte laat maken dan kan dat met een email.

                info@drukkerijbaudoin.be

                Er bij vermelden dat het voor een goed doel is en dan veel succes met de offerte. Ik zal in elk geval een goed woordje doen.
                Groetjes Vicky

                Comment

                Working...
                X