Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste sportfoto's..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mijn eerste sportfoto's..

    Beste collega's,

    Afgelopen week was ik op de Dutch Open in Amersfoort. Daar zou ik aan de hand van een beroepsfotograaf meelopen om wat te leren op het gebied van sportfotografie. Helaas had de man bij nader inzien geen tijd dus jullie zijn de eersten die ze te zien krijgen. Zouden jullie als wederdienst jullie mening willen geven over belichting, momentum,uitsnede en wat al niet meer.

    Hier de link naar de Slideshow www.meeder.tk

    Bedankt,

    Robbert
    EOS 300D,EOS 1DMKII, 580EX II Flitser,Canon 70-200 mm L F4, 18-55mm 1:3.5-4.5, 28-105mm 1:3.5-4.5 Canon en 70-300 mm Tamron 1:4.5-5.6

  • #2
    Toffe foto's, wel niet altijd even scherp.

    En je mag één keer raden waarom nummer zes men favo is
    www.aloofhosting.com/koendd/

    If loving nature is a bad thing, than I refuse to do good!

    Comment


    • #3
      heel mooie serie,echt genoten gek maar die van sluiter vond ik het mooist,en de overzichts foto's zijn erg mooi.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Dit is beoordeel mijn foto, niet beoordeel mijn album. Ik denk dat het beter in algemeen kan staan.

        verplaatst dus maar

        Comment


        • #5
          Ok..moderator...jammer want ik vraag toch om beoordeling van foto's.
          Zonder een zinloze discussie op te starten.....Ik kan ze ook allemaal één voor één plaatsen maar dat lijkt me iets hinderlijker.

          Met vriendelijk groeten,

          Robbert
          EOS 300D,EOS 1DMKII, 580EX II Flitser,Canon 70-200 mm L F4, 18-55mm 1:3.5-4.5, 28-105mm 1:3.5-4.5 Canon en 70-300 mm Tamron 1:4.5-5.6

          Comment


          • #6
            Sticky´s gelezen?

            Comment


            • #7
              Ja...ik zal het NOOOIT meer doen...
              EOS 300D,EOS 1DMKII, 580EX II Flitser,Canon 70-200 mm L F4, 18-55mm 1:3.5-4.5, 28-105mm 1:3.5-4.5 Canon en 70-300 mm Tamron 1:4.5-5.6

              Comment


              • #8
                Wil de moderator dit topic hier verwijderen. Ik ga een paar foto's in de Showcase plaatsen..

                Dank
                EOS 300D,EOS 1DMKII, 580EX II Flitser,Canon 70-200 mm L F4, 18-55mm 1:3.5-4.5, 28-105mm 1:3.5-4.5 Canon en 70-300 mm Tamron 1:4.5-5.6

                Comment


                • #9
                  Van mij mag ie blijven staan. Zitten een paar hele mooi foto's bij. Maar ja, als tennisfan ben ik misschien bevooroordeeld.
                  Ik heb zelf ook regelmatig tennisfoto's gemaakt en het blijft moeiljk, hoewel je bij tennis wel redelijk kunt anticiperen. Vooral de eerste reeks van Verkerk en die van Sluiter vindt ik erg geslaagd. Grappig om te zien dat spelers zulke typische houdingen hebben. Zo heb ik foto's van de service van Sluiter die erg op die van jou lijken .
                  En zie ik daar zowaar Marc Rosset. Is die nog niet met pensioen?
                  Meer foto's op Mukblog

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Robbert
                    Beste collega's,

                    Afgelopen week was ik op de Dutch Open in Amersfoort. Daar zou ik aan de hand van een beroepsfotograaf meelopen om wat te leren op het gebied van sportfotografie. Helaas had de man bij nader inzien geen tijd dus jullie zijn de eersten die ze te zien krijgen. Zouden jullie als wederdienst jullie mening willen geven over belichting, momentum,uitsnede en wat al niet meer.

                    Hier de link naar de Slideshow www.meeder.tk

                    Bedankt,

                    Robbert
                    hoi

                    leuke foto's heb je getrokken.
                    bij sommige foto's een ietsje snellere sluiertijd gebruiken. En een beetje meegaan met het onderwerp.

                    neem anders gerust eens een kijkje naar mijn actiefoto's (triathlon)
                    www.leietriathlon.be/foto

                    een vraagje: met welk proggy heb je die slideshow gemaakt? ziet er proper uit!!

                    mvg
                    Orc@
                    http://www.leietriathlon.be meer dan 5000 actiefoto's

                    Canon EOS 10D
                    Canon EF 17-40mm f/4L USM / Canon EF28-200 f/3.5-5.6 USM / Canon EF 70-200 f/2.8L IS / BG ED3 / Speedlite 580 EX / trippod

                    Comment

                    Working...
                    X