Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HEEEEEELP!!! Foto's kwijt!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • HEEEEEELP!!! Foto's kwijt!

    Hallo,

    Net een leuke babyshoot achter de rug... Het thuiskomen was iets minder aangenaam... Ik wou de foto's van mijn x-drive laden en merkte dat ik een heel kaartje miste... Het voorlaatste... waarschijnlijk in mijn x-drive gestoken, maar vergeten te copieren...

    Het kaartje is intussen geformateerd en ik heb al er één nieuwe foto opstaan...

    Kan ik die foto's op één of andere manier nog redden?

    Ter info: ik werk met Mac Os 9.2

    Alvast bedankt!

    Groetjes,

    Tim
    Canon 1DmkIV + 5DmkII + 16-35 2.8 L + 24-70 2.8 L + 70-200 2.8 L IS + 85 1.2 L + 90 TS-E

    http://www.timdebacker.be

  • #2
    doe even een search, eventueel op software. Er is recovery software en mogelijk kan je nog een del redden op het nog niet overschreven gedeelte van de kaart.
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

    Comment


    • #3
      Een del redden Lazy Charles

      Tim, kijk hier even. Verscheidene progs. Ook voor Mac



      Jo(han)
      Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

      Comment


      • #4
        Hallo Tim,

        Hier kan je PC Inspector Smart Recovery gratis downloaden. Heb hetzelfde voorgehad. Zelf na informateren kan je je pics terughalen. Alleen de reeds overschrevene niet.
        http://www.pcinspector.de/smart_media_recovery/nl/demo.html

        Groetjes,
        Pol.
        Leeft en LAAT LEVEN !

        Comment


        • #5
          Pol, werkt dat prog op een Mac??
          Jo(han)
          Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

          Comment


          • #6
            indien het kaartje geformateerd is zal dat niet meer lukken vrees ik
            eens op google zoeken naar "digital image recovery" of "handy recovery"
            veel geluk !!!
            Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

            Comment


            • #7
              Originally posted by lieven lens
              indien het kaartje geformateerd is zal dat niet meer lukken vrees ik
              dient die rcovery software daar nu net niet voor ?

              Comment


              • #8
                Hallo lieven,

                Jawel hoor ...
                Zelfs een geformatteerd kaartje kan gerecupereerd worden indien er geen nieuwe bestanden de oude overschreven hebben. Ik heb hier een aantal jaren geleden de test gedaan en tot op de laatste foto werd alles netjes teruggehaald.
                Ik heb zo eens een kaartje van iemand gered en kwam daar foto's tegen die, nu ja, ... .
                Dus ook geformatteerde kaartjes kunnen gered worden ...

                Jaja

                Originally posted by lieven lens
                indien het kaartje geformateerd is zal dat niet meer lukken vrees ik
                eens op google zoeken naar "digital image recovery" of "handy recovery"
                veel geluk !!!
                Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Jo
                  Pol, werkt dat prog op een Mac??
                  Jo(han)
                  Beste Jo,

                  Ik denk spijtig genoeg van niet. Heb het volgende gevonden : "De software is zeer eenvoudig te bedienen. PC INSPECTOR™ smart recovery functioneert op alle Win 9x, ME, NT 4.0, XP en Windows™ 2000 systemen."

                  Groetjes,
                  Pol.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

                  Comment


                  • #10
                    ik dacht ook dat het enkel nog werkte voor foto's die gewoon gewist waren ( en niet geformateerd )

                    zoveel te beter, en met een beetje geluk zijn de fotos te herstellen

                    Comment


                    • #11
                      Bedankt voor de tips!

                      Nu alleen nog een mac vinden met OS X erop, want voor OS 9.2 vind je nog amper iets bruikbaars

                      Groetjes,

                      Tim
                      Canon 1DmkIV + 5DmkII + 16-35 2.8 L + 24-70 2.8 L + 70-200 2.8 L IS + 85 1.2 L + 90 TS-E

                      http://www.timdebacker.be

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Pol Callens
                        Hallo Tim,

                        Hier kan je PC Inspector Smart Recovery gratis downloaden. Heb hetzelfde voorgehad. Zelf na informateren kan je je pics terughalen. Alleen de reeds overschrevene niet.
                        http://www.pcinspector.de/smart_media_recovery/nl/demo.html

                        Groetjes,
                        Pol.
                        Geen bijverschijnselen van ad-ware die geinstalleerd werd, of uw firewall die raar begon te doen ? 't is maar een vraag, 'k heb het de laaste tijd zo niet meer voor gratis software....
                        To make your dreams come true, wake up

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Jo
                          Een del redden Lazy Charles

                          Tim, kijk hier even. Verscheidene progs. Ook voor Mac



                          Jo(han)
                          sorry, moest natuurlijk DEEL zijn
                          Albums
                          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Tim De Backer
                            Bedankt voor de tips!

                            Nu alleen nog een mac vinden met OS X erop, want voor OS 9.2 vind je nog amper iets bruikbaars

                            Groetjes,

                            Tim
                            Misschien kan iemand in je buurt je helpen op een pc?
                            Albums
                            Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                            Comment


                            • #15
                              Als het je het jeniet moest lukken dan wil ik je wel helpen.

                              Groetjes Ronny

                              Comment

                              Working...
                              X