Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eindelijk actief!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eindelijk actief!

    Na een paar weken intensief te zijn bezig geweest om van frontpage over te schakelen naar Dreamweaver is eindelijk mijn homepage gelanceerd http://www.kei-bes.nl/. Het zijn de eerste voorzichtige schreden op het pad van ontwerpen. Ik sta dan ook wagenwijd open voor tips en adviezen.
    Nikon D800, MB-D12, SB-800. Nikkor: [10.5mm F2.8] [17-35mm F2.8] [28-70mm F2.8] [24-85mm F3.5-4.5] [80-200mm F2.8] [50mm F1.8]
    Sigma: [12-24mm F4.5-5.6] [150mm macro F2.8],Driepoot, opslag dingetje en nog wat troep

  • #2
    Netje Rob, ik wou dat ik ook zoiets had.
    En nu maar foto's plaatsen he.
    Succes ermee.
    Groeten Sambal
    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

    Comment


    • #3
      Hallo Rob,

      ik ben vlug even gaan kijken en zou 2 (persoonlijke) opmerkingen willen maken

      a: de gesolariseerde openingsfoto bij "kinderen" had misschien beter gekund?

      b: waarom deel je de site niet op in 2 delen; public en privé?

      mvgr
      Jo(han)
      Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

      Comment


      • #4
        Mooie site en foto,s ,echt de moeite waard
        ik ben ook nog even in dreamweaver bezig geweest maar was voor mij te moeilijk

        Groetjes NoName
        D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
        www.langenacker.nl

        Comment


        • #5
          Ik hou van eenvoudige en sobere sites en deze is er een goed voorbeeld van. Hoewel er nog niet zoveel op staat, (aangezien je net begonnen bent), zal de site zich vanzelf verder ontwikkelen hoe langer je hem hebt. Het ziet er in elk geval veelbelovend uit.

          De openingsfoto met de ogen is wel mooi, maar ietsje te scherp naar mijn smaak.
          Ik ben het ook wel eens met de opmerking over die solaristatiefoto van je kinderen, maar dat is uiteraard je eigen smaak.
          Ik wil wel even kwijt dat ik je album over Toscane erg mooi vind. Er zitten prachtige foto's bij die goede herinneringen oproepen.
          Ook de mogelijkheid om naar foto's te navigeren via een kaartje vind ik erg origineel .

          ps. Let ook op titels van pagina's die in de titelbalk van de browser worden weergegeven. De indexpagina's heten volgens mij allemaal Untitled document
          Meer foto's op Mukblog

          Comment


          • #6
            Mooie, overzichtelijke website met knappe foto's vooral de vakantiefoto's van Toscanie zijn prachtig en heel knap hoe je via het kaartje je foto's hebt ingedeeld zo weten wij ook waar al dat moois te zien is.
            Groetjes Vicky

            Comment


            • #7
              Mooie sobere site.

              Als ik mag, echter één opmerking.
              Wanneer ik naar de foto's van de scheve toren ga zien en de overzichtsfoto van de Piazza dei Miracoli en nog ergens een foto met veel blauwe lucht, zie ik kartelingen in de lucht.
              jpeg artifacts, denk ik. Heb je niet te sterk gecomprimeerd?
              Ik vind dit jammer, want het zijn puike foto's en ik stoor mij aan die kartelingen. Identiek zelfde probleem in de foto's van Siena.

              Ah, die foto's van Pisa roepen wel herinneringen op, ik ben er in de zomer van 2003 geweest.
              http://pieterbie.skynetblogs.be

              Comment


              • #8
                Heel erg mooie site en de foto's zijn over het algemeen ook niet mis!
                "Canon Powershot G5 + 1Gig Microdrive"

                Comment

                Working...
                X