Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Locaties in en rond regio antwerpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Locaties in en rond regio antwerpen

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar enige oude locaties in en rond de regio Antwerpen, ik heb al enige plaatsen gevonden met adres, maar veel zonder.
    het zou vooral over gebouwen zoals psychiatriën, oud ziekenhuizen, begraafplaatsen enz gaan waar eer een "spooky" sfeer is, maar natuurlijk mogen enige andere interessante locaties ook!
    iemand die me hiermee kan helpen?
    Ik ben een beginnend fotograaf en wil een aantal dingen voor een schoolproject doen.

    Alvast hartelijk dank.

  • #2
    Re: Locaties in en rond regio antwerpen

    Niet voor 't een of 't ander, maar uw idee is verre van origineel meer.
    Ik adviseer om eens goed na te denken over een andere inhoud van uw foto's in plaats van een spooky sfeer.
    Maar ik geef toe dat dit een moeilijke oefening is als men nog maar beginnend in de fotografie is.

    Comment


    • #3
      Re: Locaties in en rond regio antwerpen

      Hier vind je misschien iets;

      Comment


      • #4
        Re: Locaties in en rond regio antwerpen

        Dank je voor de link JPR, helaas heb ik daar al een aantal uitgehaald, en andere hebben er geen adres bijstaan.

        Fonteintje, mijn project draait voornamelijk over een gotsiche sfeer, daarom dat ik die plaatsen vroeg.

        Comment


        • #5
          Re: Locaties in en rond regio antwerpen

          ga eens rond petrol zuid, het nieuwe bleugate rondstruinen maar wees heel voorzichtig, kruip nergens in want alles is verschrikkelijk vervuild en giftig.
          Albums
          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

          Comment


          • #6
            Re: Locaties in en rond regio antwerpen

            Oorspronkelijk geplaatst door Frankie25 Bekijk bericht
            Dank je voor de link JPR, helaas heb ik daar al een aantal uitgehaald, en andere hebben er geen adres bijstaan.

            Fonteintje, mijn project draait voornamelijk over een gotsiche sfeer, daarom dat ik die plaatsen vroeg.
            Je kan toch ook de plaats vinden via de gps coördinaten?

            Comment


            • #7
              Re: Locaties in en rond regio antwerpen

              Sommige gps locaties kloppen niet, zo heb ik al 3 plaatsen op hetzelfde adres gevonden en geen van die leek op een van de foto's, maar toch handig.

              Comment


              • #8
                Re: Locaties in en rond regio antwerpen

                Oorspronkelijk geplaatst door Frankie25 Bekijk bericht
                Sommige gps locaties kloppen niet, zo heb ik al 3 plaatsen op hetzelfde adres gevonden en geen van die leek op een van de foto's, maar toch handig.
                Oeps, sorry daarvoor. Zo ver had ik het niet na gezien. Heb je daar ook al eens gekeken bij de flic.kr groep?
                Last edited by Guest22; 4 oktober 2014, 13:25.

                Comment


                • #9
                  Re: Locaties in en rond regio antwerpen

                  Nog niet nee.

                  Comment

                  Working...
                  X