Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

reactie als dochter van de "moeder"

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • reactie als dochter van de "moeder"

    Ik wil bij deze geen hele heisa ontketenen zoals mijn moeder wel poogde, enkel eventjes wat rechtzetten.
    Ik ben dus Nina, al ietsje ouder dan 18 (en niet pas meerderjarig zoals mijn moeder beweerde) en het veelbesproken model in kwestie.

    een kleine bedenking:
    Mijn moeder studeerde zelf ook ooit fotografie en in haar woning hangt ook een portie naakten (schilderijen ed.) een aantal zelf gemaakt door haar vader, ook kunstenaar, die samen met enkele vrienden zelf bijna wekelijks naaktmodellen schetst.

    Mijn moeder en ik hebben inderdaad geen contact meer, maar dat is privé.

    Ik wil gewoon iedereen oproepen om niet meer op dergelijke discussies te reageren, en ik wil me verontschuldigen voor het eventuele ongemak dat jullie van de topic in kwestie hebben ondervonden.
    Zoals sommigen zeiden, dit is geen soap en wie commentaar heeft kijkt misschien best eerst eens naar zichzelf...

    bedankt en groetjes allemaal

    Nina

  • #2
    japkonijn of Nina ,

    Trek het je allemaal niet teveel aan...
    De foto's zijn om trots op te zijn!

    Succes met je project!

    My Portfolio (like!)
    Canon 5D MKII - 17-35 2.8 - 24-70 2.8L - 70-200 2.8L, ...

    Comment


    • #3
      Trek het je niet aan Nina, dat is natuurlijk rap gezegd, en heb het daar ook moeilijk mee. Maar ik vind het echt fijn dat je dit -en dat moet ook niet makkelijk geweest zijn- dit even ter verduidelijking gemeld hebt.
      Veel sterkte Nina, we weten met wat we bezig zijn jij ook, en het is goed. Veel plezier verder, dat is het belangrijkste.
      Groetjes
      Willy.

      Comment


      • #4


        Stef

        Comment


        • #5
          Ik wil gewoon iedereen oproepen om niet meer op dergelijke discussies te reageren
          dan kan je best geen topics starten gelijk deze...

          Comment


          • #6
            Heel goed van je dat je hier ff duidelijk schept op het forum dan hoeft niemand zich meer met deze kwestie bezig te houden en krijgen we idd geen soaps meer hier
            "Canon Powershot G5 + 1Gig Microdrive"

            Comment


            • #7
              Vermits de poster er geen soap van wenst te laten worden en alles nu duidelijk is denk ik dat we er nu een slotje mogen op doen.

              Succes Nina.


              m.vr.grt
              In every colour there's the light
              In every stone sleeps a crystal
              Remember the Shaman, when he used to say:
              "Man is the dream of the dolphin"

              Comment

              Working...
              X