Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opera en dit forum...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Opera en dit forum...

    Hallo,
    Zijn er nog mensen die met Opera werken ? Of is hetvolgende gedrag normaal: als ik een reply doe, komt er eerst een tussenpagina (met "terug naar forum"), vervolgens verdwijnt dat, en blijft enkel dat stuk boven (tot aan de login-informatie) over. Om dan terug te keren naar het forum, dien ik dus via "home" te gaan.
    Is dit het normale gedrag, of ligt dit aan Opera ?
    Is er een kortere weg om terug naar het forum te gaan ?

    Bedankt !


    Jörg

    Nikon D100 | Nikon SB800 | Nikkor AF 24-85 f/2.8-4 D IF | HiTi PhotoShuttle

  • #2

    Hallo,
    Zijn er nog mensen die met Opera werken ? Of is hetvolgende gedrag normaal: als ik een reply doe, komt er eerst een tussenpagina (met "terug naar forum"), vervolgens verdwijnt dat, en blijft enkel dat stuk boven (tot aan de login-informatie) over. Om dan terug te keren naar het forum, dien ik dus via "home" te gaan.
    Is dit het normale gedrag, of ligt dit aan Opera ?
    Is er een kortere weg om terug naar het forum te gaan ?

    Bedankt !


    Jörg


    Jörg,

    da's normaal hoor !Ik werk met Netscape en daar gebeurt dat ook zo...maar je moet effe geduld hebben dan spring je automatisch terug naar de topic waarop je een reply geformuleerd hebt...Is dat niet zo dan moet je waarschijnlijk iets gaan wijzigen in de instellingen van Opera....

    Stef

    Ciao, baaikes, CU in the galaxy
    http://users.pandora.be/stef-vds NIEUW : Kyra !!


    Edited by - stef on 16 July 2002 09:25:43

    Comment


    • #3
      Hmmm, dat redirecten gaat dus niet (op andere forums heb ik dit probleem niet, dus ik denk niet dat het *enkel* aan die instellingen ligt).
      Eerst komt er een pagina met "thank you for posting" (of zoiets) en een link "back to forum". Vervolgens verdwijnt die, en komt er een pagina met een witte balk. En die blijft staan...
      Misschien kan ik eens met een recentere Opera proberen.

      Bedankt !


      Jörg

      Nikon D100 | Nikon SB800 | Nikkor AF 24-85 f/2.8-4 D IF | HiTi PhotoShuttle

      Comment

      Working...
      X