Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kan het nog lager ...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kan het nog lager ...

    Om de 3 of 4 posts kom ik er een tegen met ruziemakerij ...
    't is weer erg. Vandaag ook weer: ik bekijk foto's in showcase, en bij de 3e post die ik open is het weer bingo: natrappen en getreiter .. jammer jammer. Dit houdt zich niet meer bezig met fotografie. Jammer ook omdat showcase mijn favoriete domein is geweest, ik toon graag mijn werk, en wil daarover en over niets anders discussieren .. als je dan in van die vervuilde threads nog je gedacht kwijt wil .. pffff..

    Ik laat BD dus voorlopig voor wat het nog waard is (en gebruik nog enkel de delen waar ik nog iets positief kan uithalen, zoals Beoordeel mijn foto, Software, Tips & Tricks, Fotoschool), en hoop dat er snel een hervorming komt... Showcase met strenge moderatie, Chitchat eruit, algemeen eruit, enz .. en ik hoop ook dat een aantal mensen tot inkeer komen en hun oorlogen elders uitvechten !!!!!!!!!!!

    Nu bekijken jullie het maar, ik ga mij met interessanter dingen bezighouden.
    Albums : http://fotografiepeterderycke.be
    Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

  • #2
    Ja, ik wou ook ff reageren op een post, maar tegen dat mijn reactie klaar was, stond er al een slot op. Ga alstublieft niet die toer op, met het asap sluiten van topics. Laat de mensen reageren, filter desnoods de zever en het gescheld eruit. Maar zo snel sluiten gaat me wel een beetje te ver. Uiteraard is dit mijn mening maar, en kan ik wel begrip opbrengen voor de beweegredenen van de crew.

    En ja Lightyear, ik kan je alleen maar bijtreden, het wordt echt te erg.

    Alsnog mijn reactie op het topic van dromer, omdat ik hierin reeds mijn mening in verwerkt had...:

    Originally posted by dromer

    Ze zijn beschamend, onbeschoft, sommige maken al een pedofiel van mij.
    Nu ga ik hier niet verder op in, maar ik verwittig iedereen.
    De eerste mail die ik nog krijg van zulke boeren, laat ik printen en nagaan bij de bevoegde diensten.
    Deze mensen mogen een politiebezoek verwachten met een klacht en burgelijke partijstelling.
    Ik verlaat deze site voorgoed en altijd.

    vriendelijke groeten

    Jean Leeman ( dromer )
    Begin alvast met hun provider te contacteren, hebben wij ooit ook eens voorgehad, iemand die herhaaldelijk via mail ons lastig viel, uitschold voor alles wat mooi en lelijk was. Tot zelfs het uiten van dreigementen met fysiek geweld.

    Bijgevolg heeft die persoon van zijn provider een waarschuwing gekregen, die hij uiteraard aan zijn laars lapte. Toen nogmaals contact opgenomen met de abuse van de betreffende provider. Met als gevolg dat deze persoon niet meer welkom was bij hun, en afgesloten werd van hun diensten. En dit nog steeds is.

    Ik kan je alleen maar gelijk geven met wat je zinnens bent te doen, die klacht met burgerlijke partijstelling.

    Heb ook al een hele tijd terug BD forum vaarwel gezegd, ttz als actief gebruiker. Had het al langer in de smiezen dat er bepaalde individueen geen goede bedoelingen hadden. Dan hou ik me liever bezig met de essentie van mijn hobby: het nemen van foto's in de eerste plaats voor mezelf, als ontspanning.

    Ik kom nog elke dag een paar keer kijken, en moet alleen maar vaststellen dat het niveau alleen maar gedaald is. Helaas! Want toen men sprak van betalende leden, heb ik geen moment getwijfeld, en zal ik ook geen moment twijfelen om te blijven steunen. Omdat ik hier veel geleerd heb, en uit loyauteit met de mensen die hier ooit hun rug onder gezet hebben.

    Het ga je goed dromer, moge je queste naar goede modellen niet zonder gevolge zijn
    Wat zou ik missen als ik er zelf niet was?

    Comment


    • #3
      weer al 1tje

      Comment


      • #4
        Originally posted by w00ha
        weer al 1tje
        spijtig dat het de verkeerden zijn die de juiste conclusie trekken...

        Stef

        Comment


        • #5
          Originally posted by Stef
          Originally posted by w00ha
          weer al 1tje
          spijtig dat het de verkeerden zijn die de juiste conclusie trekken...

          Stef
          My thoughts exactly...
          http://www.theafricabug.com

          Comment


          • #6
            Ik vind het ook vervelend voor je Peter, maar je kan het beste op een rustige manier reageren in de bewuste topic zelf. Ik sluit deze topic, omdat het een herhaling wordt van zetten; iemand voelt zich beledigd en begint in Algemeen een topic waar vervolgens voor- en tegenstander hun mening uiten, met alle gevolgen van dien.

            Comment

            Working...
            X