Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bedankt voor de complimenten beste medefotografen.

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • bedankt voor de complimenten beste medefotografen.

    Mag ik sommoge mensen bedanken voor de mooie mail's dat ze mij gestuurd hebben op mijn mailadres en dit naar aanleiding van de topic " modellen gezocht ".
    Ze zijn beschamend, onbeschoft, sommige maken al een pedofiel van mij.
    Nu ga ik hier niet verder op in, maar ik verwittig iedereen.
    De eerste mail die ik nog krijg van zulke boeren, laat ik printen en nagaan bij de bevoegde diensten.
    Deze mensen mogen een politiebezoek verwachten met een klacht en burgelijke partijstelling.
    Ik verlaat deze site voorgoed en altijd.

    vriendelijke groeten

    Jean Leeman ( dromer )

  • #2
    verkeerde beslissing Jean....de good guy trapt het af en wij blijven zitten met die bekrompen boeren.....

    blijf, en trotseer de storm met opgeheven hoofd Jean....JIJ weet immers dat je jezelf niets hoeft te verwijten....IK weet dat ook....

    be a man and stay !

    Stef

    Comment


    • #3
      laat je niet kisten Jean. De laatste tijd loopt er hier volk rond dat hier niet is voor de foto's maar voor het pesten en ridiculiseren van anderen. Geef ze hun zin niet...
      Canon 10D, glass, flashes & extra's
      Fuji S602Z & extra's
      www.CooMa.be BD0176BE

      Comment


      • #4
        Blijven Jean! Niet zwanzen makker. Van die gefrustreerde mailkes heeft iedereen al gehad in zijne mailbox.

        Snap je dan niet waarom ze dan niet PUBLIEKELIJK naar je mailen (ttz. op dit forum)?

        http://www.theafricabug.com

        Comment


        • #5
          nie plooie dromer,
          blijven gaas geven
          Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

          Comment


          • #6
            weer al 'n slot topickske....

            Comment


            • #7
              Hallo dromer, het is vervelend dat je dergelijke post krijgt. Je hebt alhier je beklag kunnen doen en dat lijkt mij voldoende.

              Comment

              Working...
              X