Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand ervaring met Mediaschool

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Iemand ervaring met Mediaschool

    Zoals de titel al zegt heeft iemand posetieve ervaring van deze Mediaschool

    Nikon D70 - Nikon AF -S DX 18-70 mm f/3.5 - 4.5G - Nikon 70-300 mm f/4.5 - 5.6G - Nikon 50mm f/1.8 - Tamron 28-75mm f2.8 DI - SanDisk 1GB
    Nikon D7100 + Nikkor 18-105mm VR + 70-300mm VR

  • #2
    Re: Iemand ervaring met Mediaschool

    Hoi Aiki,zie deze topic nu pas,mss dat je ondertussen al begonnen bent aan een opleiding,al of niet in de Mediaschool.De Mediaschool maakt deel uit van de groep van de Schoonheidsschool,ik ken enkele mensen die daar les gevolgd hebben,zij waren heel tevreden hierover.Denk erover na om mij eerstdaags ook in te schrijven in de Mediaschool.
    Grt Queenbee.
    Afscheid doodt de liefde niet.

    Comment


    • #3
      Re: Iemand ervaring met Mediaschool

      Oorspronkelijk geplaatst door Queenbee Bekijk bericht
      Hoi Aiki,zie deze topic nu pas,mss dat je ondertussen al begonnen bent aan een opleiding,al of niet in de Mediaschool.De Mediaschool maakt deel uit van de groep van de Schoonheidsschool,ik ken enkele mensen die daar les gevolgd hebben,zij waren heel tevreden hierover.Denk erover na om mij eerstdaags ook in te schrijven in de Mediaschool.
      Grt Queenbee.
      Hoi Queenbee ben inderdaad al begonnen met avondschool.
      Toch bedankt voor de info...
      Nikon D70 - Nikon AF -S DX 18-70 mm f/3.5 - 4.5G - Nikon 70-300 mm f/4.5 - 5.6G - Nikon 50mm f/1.8 - Tamron 28-75mm f2.8 DI - SanDisk 1GB
      Nikon D7100 + Nikkor 18-105mm VR + 70-300mm VR

      Comment


      • #4
        Re: Iemand ervaring met Mediaschool

        Okee, dan kan ik met een gerust hart starten in maart
        Thx Queenbee

        Comment


        • #5
          Re: Iemand ervaring met Mediaschool

          Ik ben er ook over aant nadenken om een opleiding te volgen in de mediaschool maar twijfel nog tss thuisstudie en de gewone avondschool. Maar deze vind ik persoonlijk nogal duur. 1450€!!

          Comment

          Working...
          X