Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Partijtje moddergooien...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Partijtje moddergooien...

    Allemaal echt goede en plezant leukerds.
    Doe aub zo verder, aub, doe maar door.
    Binnenkort kunne we een andere naam draaien
    Belachelijke Dwazerikken.
    Indien je een probleem hebt met een ander wees fair en discuteer hier enkel over de foto. Persoonlijke gevoelens, of beter maraliteit hoort hier niet thuis. Ik ben ook voor maraliteit, doch de persoon die de foto post is de moraalridder. Hij bepaalt wat kan en niet kan in zijn ogen. Indien je fto's ziet die je niet kan aarde, open die dan gewoon niet, bekijk die niet. 't zal niet lang duren of je zal verandering zien.
    Ooh, ja, indertijd was dat ook zo met Nederlandse televisie met de PinUp-show. Tegen alle moraliteit, onsmakelijk, krapuleus, ... iedereen sprak er schande over, maar ieder had het gezien van iemand die het gehoord had zeker.
    Als je ruzie hebt, spreek af in een bar, houdt een onder onsje en drink een glas.
    Internet is goddelijk. Je kaffert iedereen maar uit voor je scherm, men ziet je toch niet. Flauw.
    Zet de lock hier nu maar op, ik bent 't meer dan beu. Voor twee jaar leerde ik hier veel. Nu leer ik hier nog enkel natrappen, zeveren, ..., een welletjes-nietjes spel.
    Sorry, voor mij hoeft dit allemaal niet meer. Hopelijk verzeilen we met de shooting-days niet in dit zelfde straatje. Arm België, arm Nederland, arm ...
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux
Working...
X