Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bruine beer in het Vassfaret Bjørnepark te Noorwegen (Fla)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bruine beer in het Vassfaret Bjørnepark te Noorwegen (Fla)

    De Scandinavische Bruine Beer (Ursus arctos arctos)



    Canon EOS 1000D
    objectief : EF-S18-55mm (standaard objectief)
    brandpuntafstand : 48mm
    diafragma : f6,3
    sluitertijd : 1/80
    ISO-snelheid : ISO-800
    belichtingsafwijking : -0,3
    Last edited by KristoffDT; 4 september 2014, 07:45.

  • #2
    Re: Bruine beer in het Vassfaret Bjørnepark te Noorwegen (Fla)

    48 mm, ik mag hopen dat die achter 'draad' zat? Ik zou hem iets minder centraal gezet hebben, maar een machtig dier, mooi vastgelegd met oogcontact.

    Comment


    • #3
      Re: Bruine beer in het Vassfaret Bjørnepark te Noorwegen (Fla)

      Oorspronkelijk geplaatst door GillesH Bekijk bericht
      48 mm, ik mag hopen dat die achter 'draad' zat? Ik zou hem iets minder centraal gezet hebben, maar een machtig dier, mooi vastgelegd met oogcontact.
      Door het park werd een wandelpadconstructie aangelegd dat circa een meter of drie boven het park uitkomt (op palen en afgeschermd tegen klimmende beren..). Daardoor kan je in alle veiligheid wel foto's nemen op dergelijke afstand.

      Iets minder centraal zetten heb ik ook geprobeerd maar dan verloor ik - qua compositie - het stukje gras dat nu in de linkeronderhoek begint... Vandaar mijn keuze om de beer centraal te laten.

      Maar inderdaad, een machtig dier! Toegang tot het park is niet goedkoop met gezin van vier maar toch wel z'n geld waard.

      Comment


      • #4
        Re: Bruine beer in het Vassfaret Bjørnepark te Noorwegen (Fla)

        Leuk vastgelegd omdat hij net in de lens kijkt
        Standpunt zo neer kijkend op het dier vind ik niet zo geslaagd, zo te zien zal het meer zijn dan drie meter hoor

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Bruine beer in het Vassfaret Bjørnepark te Noorwegen (Fla)

          Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
          Leuk vastgelegd omdat hij net in de lens kijkt
          Standpunt zo neer kijkend op het dier vind ik niet zo geslaagd, zo te zien zal het meer zijn dan drie meter hoor

          grts
          Sieg
          Drie meter is de hoogte van de constructie hé.. Ikzelf ben ook 1.90 meter.

          Qua standpunt zit je uiteraard met de beperking van datzelfde wandelpad, neerkijkend dus.... maar wel enkel in de letterlijke zin dan want ik heb ontzettend veel ontzag voor die dieren! ;-)

          Thanks,

          Kristoff

          Comment

          Working...
          X