Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Virus?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Virus?

    Geachte,

    Sinds enkele dagen krijg ik een virusmelding wanneer ik bv. de items (linken): de beste camera's en lenzen van het jaar, welk beeldscherm voor fotografie, enz. aanklik!
    Op de pagina BD Home. http://www.belgiumdigital.com/
    Dit heb ik voordien nog nooit gehad. Ik gebruik AVAST.
    Heeft iemand ook zulke ervaring?
    Zijn jullie op de hoogte van mogelijke problemen?

    Mvg

    Bert

  • #2
    Re: Virus?

    Moderator Note: Verplaatst van Reacties op nieuwe website naar Algemeen. Ik geef dit onmiddellijk door aan onze admin(s).
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Virus?

      ik krijg geen virusmelding ?? AVG 2014

      Comment


      • #4
        Re: Virus?

        Ook geen problemen met AVG 2014

        Comment


        • #5
          Re: Virus?

          Goed dat je dit meldt, Scherpie! Persoonlijk probleem of verschil tussen AV? Is er iemand die eveneens met Avast werkt?
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: Virus?

            Geen virusmeldingen hier (en ik gebruik niet Avast).

            Een link zelf kan geen virus bevatten, wel - eventueel - de content die erachter zit.

            En deze links verwijzen trouwens naar content op de Shoot site, niet naar informatie onder beheer van BD. Maar ik ben zeker dat ze daar ook erg oplettend zijn.

            Meer dan waarschijnlijk dus een probleem met de omgeving van de gebruiker... Ik vermoed een redirect via adware die naar besmette content leidt?
            BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

            Comment


            • #7
              Re: Virus?

              Ok vrienden ik kijk mijn eigen omgeving nog eens na!
              Dank voor de reacties!

              Bert

              Comment


              • #8
                Re: Virus?

                Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                Goed dat je dit meldt, Scherpie! Persoonlijk probleem of verschil tussen AV? Is er iemand die eveneens met Avast werkt?
                Ik gebruik Avast, en krijg ook de virusmelding.

                Last edited by Guest17; 30 augustus 2014, 16:51.

                Comment


                • #9
                  Re: Virus?

                  Krijg ik ook als ik naar www.shoot.be ga ...
                  Kan een valse positieve zijn .. https://forum.avast.com/index.php?topic=131579.0

                  Comment


                  • #10
                    Re: Virus?

                    Daarnet nog eens geprobeerd, GEEN problemen meer!
                    Had gisteren nog wel een Virusscan gedaan, echter geen kwalijke diertjes gevonden.
                    Raar hé?
                    Enfin opgelost dus.

                    Hartelijke groet aan allen.
                    B

                    Comment


                    • #11
                      Re: Virus?

                      Had verleden week hetzelfde probleem met de site zdnet.be (daar zit ook shoot.be). Is ondertussen blijkbaar opgelost.
                      Groetjes,
                      FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                      * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

                      Comment

                      Working...
                      X