Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw forumlid.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuw forumlid.

    Hallo, ik ben dus Thomaz, Thomas Baerten in real-life

    Ik ben hier aangestrand toen ik op zoek was naar sites over digitale fotografie , en het leek me wel interresant om hier lid van te worden .

    In september begin in aan een opleiding audivisuele vorming (4de jaar middelbaar) en dus leek het me wel gepast om hier al wat kennis op te doen.

    Verder leren jullie me wel kennen

    greets Thomaz

  • #2
    nog even zeggen welke camera ik heb misschien

    eigenlijk is hij van mijn broer maar soit

    Olympus C-720 Ultra Zoom met een extra geheugen van 128 MB
    en wreed contant over het machientje

    Comment


    • #3
      Welkom bij BD zou ik zo zeggen , en idd er valt hier een hele hoop te leren. Pas wel op voor de uiterst verslavende werking van dit forum !!
      Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
      Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

      Comment


      • #4
        Ik zit al op een ander forum dus ik ken het gevoel

        Comment


        • #5
          Welkom Thomaz! Laat snel wat van je werk zien

          Hombre

          Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

          Comment


          • #6
            Nogmaals welkom Thomaz, en alvast veel plezier toegewenst hier. En ook al gaat het er hier soms een beetje verhit aan toe, we zijn toch een gezellig (en almaar groter) clubke fototisten
            Canon 10D, glass, flashes & extra's
            Fuji S602Z & extra's
            www.CooMa.be BD0176BE

            Comment


            • #7
              Welkom op het forum en veel plezier hier !!!
              Nikon D300 ♣ Nikkor 18-70mm f3.5-4.5 ED DX ♣ Nikkor 50mm f1.8 D ♣ Nikkor 70-200mm f2.8 VR ♣ Sigma 150mm f2.8 EX DG HSM APO Macro ♣ SB-600 ♣ Kenko AF ext. tubes 12,20,36mm
              www.bartvo.be

              Comment


              • #8
                bedankt, en geen nood, op mijn andere forum vallen er ook soms woorden, we zitten daar met belgen en nederlanders dus dat is toch altijd iets speciaals he

                Kan iemand me misschien een link geven naar een topic waar veel goede beginnerstips instaan?
                Ik heb net fotos proberen te maken van een regenboog, waar laden jullie je fotos op?
                ik kan mijn fotos wel uploaden op mijn ander forum ,maar dat is een reptielen forum ... dus dat is eigenlijk niet zo best ...

                Comment


                • #9
                  Hé, welkom op BD, Thomaz .
                  Weer eens een Olympus gebruiker erbij We kijken al uit naar werk van je!
                  Toevallig doet mijn zoon ook zo'n Audio-Visuele opleiding in Zwolle...
                  dus daarvoor alleen al ben ik benieuwd! Have fun!!
                  Groets, Gerhard
                  Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Thor
                    Hé, welkom op BD, Thomaz .
                    Weer eens een Olympus gebruiker erbij We kijken al uit naar werk van je!
                    Toevallig doet mijn zoon ook zo'n Audio-Visuele opleiding in Zwolle...
                    dus daarvoor alleen al ben ik benieuwd! Have fun!!
                    dan moet ik eerst weten waar ik het best mijn fotos upload

                    Comment


                    • #11
                      [QUOTE] Originally posted by Thomaz
                      Originally posted by Thor

                      dan moet ik eerst weten waar ik het best mijn fotos upload
                      Probeer eens via Pixelfish, dat is gratis en direct linking is er nu ook toegestaan. De layout van de albums is wel erg basic, maar doet z'n werk. Op m'n (al een jaar) tijdelijke webpagina (zie profile) kan je enkele albums bekijken. Wil je uitpakken met een persoonlijke stijl, zul je eerder op zoek moeten naar een gratis webruimte en daar zelf een album samenstellen.
                      Hombre

                      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                      Comment


                      • #12
                        Fotopic doet ook direct linking maar comprimeert je foto's nogal, je kunt ook eens kijken of je ruimte bij je internetprovider hebt. Bovendien is www.50free.com ook weer open, maar ik heb nog niet geprobeerd of je daar direct kunt linken.
                        "Canon Powershot G5 + 1Gig Microdrive"

                        Comment


                        • #13
                          ok bedankt

                          Comment


                          • #14
                            Welkom Thomaz
                            Benieuwd naar je werk, ik hou het in ieder geval in de gaten
                            http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                            Comment

                            Working...
                            X