Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Skitch]Wie is die moderator test .....

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Skitch]Wie is die moderator test .....

    Wie is die moderator test die zich hier de laatste paar weken wel héél erg loopt te profileren. Ik stel voor dat we volgende keer bij de jaarvergadering ook maar direct verkiezingen houden betreffende de moderators.
    In afwachting laat de moderator test alleen nog maar de topics test modereren en met zijn klein ....... spelen.

  • #2
    Originally posted by mila
    Wie is die moderator test die zich hier de laatste paar weken wel héél erg loopt te profileren. Ik stel voor dat we volgende keer bij de jaarvergadering ook maar direct verkiezingen houden betreffende de moderators.
    In afwachting laat de moderator test alleen nog maar de topics test modereren en met zijn klein ....... spelen.

    mila ik vind dit pure stemmingmakerij. Misschien kan jij je opgeven als moderator op de volgende jaarvergadering. Ondertussen kan je nog even spelen met je klein....

    Comment


    • #3
      Originally posted by j@n
      Originally posted by mila
      Wie is die moderator test die zich hier de laatste paar weken wel héél erg loopt te profileren. Ik stel voor dat we volgende keer bij de jaarvergadering ook maar direct verkiezingen houden betreffende de moderators.
      In afwachting laat de moderator test alleen nog maar de topics test modereren en met zijn klein ....... spelen.

      mila ik vind dit pure stemmingmakerij. Misschien kan jij je opgeven als moderator op de volgende jaarvergadering. Ondertussen kan je nog even spelen met je klein....
      ik ga me daar zeker niet voor opgeven want ik zou nooit willen geassocieerd worden met de huidige moderator test
      en als je nu een oproep tot een democratische stemming ook al stemmingmakerij gaat noemen dan kan ik daar alleen maar een huidige bevoorrechte positie in vermoeden of is het gewoon maar het gedrag van een hielenlikker
      Tis niet te eerste keer dat ik dat hier zeg
      Om te koeioneren en gekoeioneerd te worden ga ik werken en daarna als ontspanning ga ik me wat ammuseren op BD en daar vind ik meer en meer mensen die 24 op 24 willen blijven koeioneren.

      Comment


      • #4
        Het spijt me mila maar je toon staat mij niet aan.
        Een moderator die ingrijpt moet maar met zijn kleine... gaan spelen.
        Een moderator die daar iets van zegt is een hielenlikker.

        Ik vind dit intriest en ik begin mij af te vragen; waarom doe ik dit, waarom moet ik mij zo laten beledigen.

        Comment


        • #5
          Mensen toch, wat is dat hier allemaal, kunnen jullie dit niet uitvechten op een andere mannier, ik veronderstel dat iedereen een mailadres heeft.
          Dit komt BD niet ten goede.

          dromer

          Comment


          • #6
            Originally posted by j@n
            Het spijt me mila maar je toon staat mij niet aan.
            Een moderator die ingrijpt moet maar met zijn kleine... gaan spelen.
            Een moderator die daar iets van zegt is een hielenlikker.

            Ik vind dit intriest en ik begin mij af te vragen; waarom doe ik dit, waarom moet ik mij zo laten beledigen.
            ik vraag enkel een democratische stemming om onbekwame en botte moderators te vermijden en als dat je niet aanstaat dan is dat maar zo, er zijn hier meer aangename forumleden dan commaneukende moderators (en ik bedoel zeker niet alle moderators)
            en het principe van de geest en de letter van een wet zal wellicht ook niet aan U besteed zijn

            Comment


            • #7
              Jongens toch . De regels zijn opgesteld voor welbepaalde redenen, en die zijn voor iedereen gelijk. Iedereen wordt verondersteld die regels te kennen en na te leven. De moderators zijn er om die na te laten leven: IEDEREEN VOLGT DEZELFDE REGELS!
              Om nu te beginnen schieten op de mods omdat ze hun job uitvoeren, en dat in hun eigen VRIJE tijd, dan heb je ergens een probleem.

              Dan moet je zoets eens proberen doen op Dpreview... zul je snel genoeg zien wat er gebeurt...

              Ik weet niet wat er met Skitch gebeurd is, maar regels zijn regels...
              Ik durf te wedden dat iedereen een miereneuker ( ) wordt op het moment dat je iets gaat kopen en de factuur is €100 hoger . Die regels moeten ook netjes opgevolgd worden...

              En nu ga ik mijn gras afrijden....
              Canon 10D, glass, flashes & extra's
              Fuji S602Z & extra's
              www.CooMa.be BD0176BE

              Comment


              • #8
                LOL Dit is een leuke, Mila

                Kan jij in jou stad/dorp ook stemmen voor de beste politieagent? En om de zoveel jaar de meest strenge eruit stemmen?

                De moderators worden aangesteld door de BD-Crew. Heb je problemen met bepaalde moderators, kan je steeds contact opnemen met de Crew.

                Willy
                Hombre

                Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                Comment


                • #9
                  Jongens stop hiermee aub , wat een kinderachtige praat.

                  dromer

                  Comment


                  • #10
                    De moderators worden aangesteld door de BD-Crew. Wanneer deze mods goed werk leveren worden ze gesteund door de crew. Indien niet, dan worden ze vervangen door de crew, niet door middel van een stemming. Heb je problemen met een bepaalde moderator, stuur hem/haar dan een mailtje om het te bespreken ... het zijn geen onmensen hoor!

                    Vergeet niet dat de mods de regels toepassen, zij maken de regels niet (hoewel ze uiteraard wel inspraak hebben bij het tot stand komen ervan). Een moderator die de regels toepast is een goede moderator, en soms maakt die zich niet populair, maar da's eigen aan de (soms ondankbare) job. Af en toe wordt er een fout gemaakt (zowel door de mods als door de crew), maar dat gebeurt in het echte leven ook dacht ik. Iedereen is mans genoeg om zijn fouten toe te geven.

                    In plaats van te schieten op de mods, zou je je beter inzetten om positieve signalen te geven. De mods werden gevraagd voor hun taak, zij hebben zeker geen groter ego als anderen, integendeel, ze dragen BD een warm hart toe.

                    Als je met de regels niet kan leven, dan zoek je maar andere plaatsen op. Bij mijn weten ben je hier nog steeds te gast en uiteraard welkom, op voorwaarde dat je je schikt naar de regels. Indien niet, dan moet je maar naar plaatsen gaan waar je denkt dat het beter is. De mods hebben ook een dagtaak en moeten zich ook niet laten 'koeioneren' bij het uitvoeren van hun hobby.

                    Sven (forumadmin, die misschien ook last heeft van profileringsdrang).
                    --
                    Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

                    Comment

                    Working...
                    X