PDA

Volledige versie bekijken : Inspiratie nodig?

Hombre
16 juli 2004, 22:24
Soms ben je ťven uitgekeken op fotografie. Of je wil een iets Šnders op de CCD vastleggen.
Kijk dan ook eens naar fotocommunity (http://www.fotocommunity.de) van onze Duitse buren. Bijzonder knappe werkstukken.
Der wordt ook over de foto's gediscussieerd, maar met respect voor elkaars werk en opvattingen en vooral: zonder iemand uit te kafferen :(

Zo kan je weer aan de slag met nieuwe inzichten. En vergeet dan niet de nieuwe ideeŽn hier te laten zien ;)

Kariboe
17 juli 2004, 00:31
Knappe link, Hombre. Jammer van het Duits (niet mijn taaltje), maar wat een foto's. Inderdaad, niet alleen om inspiratie op te doen, maar ook om weer zin te krijgen om je cam te grijpen en onmiddellijk aan de slag te gaan...

Voor wie direct het beste van het beste wil, klik op "Galerie" en start het genieten...

Dank voor het "sharen" Hombre. Staat bij mijn favorieten...
Greetz, Kariboe

vicberger
17 juli 2004, 00:47
Jeezes, schoon fotoos, zeg! Staat meteen bij de favorieten. Daar ben je wel een tijdje zoet met van de ene verbazing in de andere te vallen. Merci voor de link!

morenodelux
17 juli 2004, 11:54
Hola Hombre,

Inderdaad daar kan je ook inspiratie opdoen,mooie foto's.Eeen goeie link.

Grt Arthur

Walt
17 juli 2004, 14:40
Bedankt voor de link Hombree. Sommige gedeelte zijn gelockt "members only". Dit kan bepaalde discussies voorkomen!

JLP
17 juli 2004, 17:15
Bedankt voor de mooie link! :)
Hier kan ik idd nog veel inspiratie opdoen.

Thor
17 juli 2004, 21:31
Ich danke dich sehr, Hombre! Viel spass! :D

Haai8
19 juli 2004, 01:01
:eek: :eek: :eek:
sehr shŲn mein freund !
:cool: :cool: :cool:

...hasta la pasta baybe...

giantpat
19 juli 2004, 11:09
goeie link Hombre ...

lijkt een beetje op photosig van vroeger ...

Der wordt ook over de foto's gediscussieerd, maar met respect voor elkaars werk en opvattingen en vooral: zonder iemand uit te kafferen

mm... doet me denken aan een site/forum dat ik vroeger heel heel goed vond ... iets met belgisch en digitaal of zo, maar dan in het engels als ik het goed heb ...

mvg,
Giant Pat

Jochen
19 juli 2004, 11:20
Originally posted by giantpat
mm... doet me denken aan een site/forum dat ik vroeger heel heel goed vond ... iets met belgisch en digitaal of zo, maar dan in het engels als ik het goed heb ...

:rolleyes:!

CooMa
19 juli 2004, 12:42
Ze stellen op die site precies dezelfde vragen als hier :D Ik ga die toch ook een beetje meevolgen. THX voor de link....

Myth
19 juli 2004, 16:56
Hele goede site, alleen jammer dat mn duits niet zo goed is :p maar toch interessant ;)

jaja
20 juli 2004, 01:44
Hallo giantpat,

We werken eraan, we werken eraan ...
En als iedereen een beetje wil meehelpen, dan :).

Jaja

Originally posted by giantpat
goeie link Hombre ...

lijkt een beetje op photosig van vroeger ...

Der wordt ook over de foto's gediscussieerd, maar met respect voor elkaars werk en opvattingen en vooral: zonder iemand uit te kafferen

mvg,
Giant Pat