Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dringend 512CF en BP511 batterij nodig.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dringend 512CF en BP511 batterij nodig.

    Wegens op reis zou ik dringend een 512CF en een BP511 batterij willen bestellen. Zoek dus een betrouwbare online shop die samen deze snel aan huis kan leveren. Wie weet waar ?
    BD0251BE
    Canon EOS 300D, EF-S 18-55 (kit), EF 50 f/1.4 USM, EF 55-200 f/4.5-5.6 USM, Speedlite 220EX, Sandisk ultra II 512 Mb, Ext. Tube EF 25 II, RC-5 remote

  • #2
    GESCHRAPT!

    Comment


    • #3
      http://www.powerinnumbers.com.au


      mvg
      Joris
      To make your dreams come true, wake up

      Comment


      • #4
        Zal pin leveren op 1 week ?

        Maw als ik dit weekend bestel, zal het geleverd zijn ten laatste volgende maandag 26/07 ?
        BD0251BE
        Canon EOS 300D, EF-S 18-55 (kit), EF 50 f/1.4 USM, EF 55-200 f/4.5-5.6 USM, Speedlite 220EX, Sandisk ultra II 512 Mb, Ext. Tube EF 25 II, RC-5 remote

        Comment


        • #5
          Originally posted by casey
          Zal pin leveren op 1 week ?

          Maw als ik dit weekend bestel, zal het geleverd zijn ten laatste volgende maandag 26/07 ?
          Hmmm woensdag wordt er niet gewerkt, maar als alles in voorraad is, en je bestelt morgen heb je het ten laaste donderdag. Normaal gezien... anders mailtje schrijven naar vasa om te zien of hij nog voor vrijdag kan leveren. Maar hier heb ik zeker geen slechte ervaringen mee, in het weekend bestellen, woensdag geleverd.
          To make your dreams come true, wake up

          Comment

          Working...
          X