Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Huren van D70 / D100 / D1x

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Huren van D70 / D100 / D1x

    Ik zou volgend weekend een Nikon toestel willen huren. Weet iemand waar en evt. welke de prijzen zijn om dergelijke toestellen te huren?

    Ik wil na het weekend wel aankoop overwegen.

  • #2

    Is er ook een plaats waar je lenzen kan huren? Of bestaat dat niet?

    Grtz,F@bke
    -------------------------------------------
    Misbruik maken van je sterkte, is een teken van zwakheid.
    BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
    The name of the game is to fill the frame!
    http://Fabke.fotopic.net

    Comment


    • #3
      Ik wist, of weet niet dat dit bestaat, heb hier nog nooit van gehoord, zou wel intressant kunnen zijn.

      groeten

      dromer

      Comment


      • #4
        Originally posted by xiphias
        Ik zou volgend weekend een Nikon toestel willen huren. Weet iemand waar en evt. welke de prijzen zijn om dergelijke toestellen te huren?

        Ik wil na het weekend wel aankoop overwegen.
        peis da ge om te huren gaat bot vangen

        maar dat zijns tuk voor stuk goeie toestellen, dus ge kunt beter direkt aankopen misschien?

        -w
        http://krameria.eu
        "Cogito Ergo Sum"

        Comment


        • #5
          Bij Bartok is dit mogelijk. Prijzen zijn te doen vind ik, maar de borgsom kan wel tellen.
          :: http://www.dpix.be ::

          Comment


          • #6
            Bij de meeste vakhandels zijn toestellen en lenzen te huur in het Antwerpse weet ik zo onmiddelijk Servix en Metrofoto te noemen.
            Het zijn wel professionele toestellen met professionele lenzen aan professionele prijzen.
            Er is ook een borgsom te voldoen voor je de waren meekrijgt.
            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

            Comment


            • #7
              Ook bij www.koopdigitaal.nl verhuren ze toestellen,voor een 300D komt het op 15 euro per dag
              Vitarake


              Canon Eos 300D + Tamron 28-300/3,5-6,3 AF XR Di LD Asph. (IF) Macro +Ridata pro 1Gig + Lowepro Nova 1

              Comment


              • #8
                Ik weet dat shops die de toestellen verkopen zo'n testtoestellen gratis van Nikon mogen lenen voor een korte duur. Indien ze iemand weten die zich zo'n toestel willen aanschaffen. ik heb het onlangs ook gedaan... maar dan denk ik dat je de zaakvoerder wel persoonlijk goed moet kennen. anders vragen zij er ook wel iets voor.

                En als je een perskaart hebt of iemand kent met zo'n kaart dan kunnen die dat ook ontlenen van Nikon zelf.
                Ik weet wel niet waar je je dan moet moet bevragen.

                Comment


                • #9
                  ik ben in het bezit van een perskaart... graag meer info hierover

                  hey Weddie u here?

                  Comment


                  • #10
                    Ik denk dat je daar best eens navraag voor doet bij Debeuckelaer.
                    Maar ik zal het nog eens navragen

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Raf Ketelslagers
                      En als je een perskaart hebt of iemand kent met zo'n kaart dan kunnen die dat ook ontlenen van Nikon zelf.
                      Lukt dat met een BD-lidkaart ook?

                      seppuku.

                      Comment

                      Working...
                      X