Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 300D Yellow version

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 300D Yellow version

    Yep, naast de zwarte is er nu ook een gele editie...

    http://forums.dpreview.com/forums/read.asp?forum=1031&message=9525439
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

  • #2
    Goed gek, die jongens Camera van 1000 EUR uit elkaar schroeven en dan gaan herschilderen. 10 jaar geleden had ik een waterdichte pocketcamera van Minolta die mijn vrienden altijd "de gele onderzeeer" noemden. Als iemand zonodig een gele camera wil, had hij die wel gratis kunnen krijgen

    Maar wel leuk dat hobbieen met je camera.


    Kris (I still love my 10D as it is... black!)
    My work: VICTORIE.com

    Comment


    • #3
      En wie voelt er hem geroepen, om de eerste tuningsclub voor camera's op te starten.... zou nog een succes kunnen worden

      Moest ik nu verstand hebben van plastiek te verven, zou ik daarvoor mijn d-70 ook nog durven demonteren 'k zie het al zitten, een d-70 met waterkoeling en wat fluolampen.....
      To make your dreams come true, wake up

      Comment


      • #4
        Blauw, groen of rood, of gewoon UV en de contactdraden verven
        Canon 10D, glass, flashes & extra's
        Fuji S602Z & extra's
        www.CooMa.be BD0176BE

        Comment


        • #5
          Originally posted by jdm


          Moest ik nu verstand hebben van plastiek te verven, zou ik daarvoor mijn d-70 ook nog durven demonteren
          Het enige wat je zeker moet doen als je plastiek wil verven, dat is een speciale hechtlaag aanbrengen. Anders krijg je "visogen" (dat zijn plekken waar de verf niet pakt, alsof er olie op de ondergrond zit).
          Ik heb ooit een motorkoffer 2 maal moeten spuiten, en sidsdien weet ik daar wat meer over .
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment

          Working...
          X