Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Over top-foto...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Over top-foto...

    Maandag een bestelling geplaatst, een canon 550 EX + batterijen set. En dinsdag morgen belt hij dat de bestelling reeds klaar ligt! + ik kreeg nog een extra Unlead DVD pictureshow (prijs +-40EUR) omdat top-foto 5 jaar bestaat!
    Super!

    (enkel is het programma in het Duits )

  • #2
    Gisteren mijn Sigma gaan afhalen. goede service en voordeel dat men daar nederlands spreekt. Drankje gekregen en ook de software Ulead.

    W@nnes

    Comment


    • #3
      Damn tis de tweede keer dar er kom en heb nog niks mogen drinken ik zal het hem volgende keer eens zeggen

      Comment


      • #4
        Alle positieve verhalen ten spijt:
        Heb 28-05-04 mijn Canon Pro1 etc. gehaald die ongeveer 3 weken daarvoor telefonisch waren besteld. Sandisk Ultra II 1 Gig. kon niet geleverd worden omdat er niet aan te komen was heb er toen 2 van 256MB meegenomen. Afgesproken dat er een van 512MB nageleverd zou worden als ze er waren. Betaling hoefde dan ook pas bij aflevering vlgs.Ingo.Duidelijke uitleg over de af te halen spullen Goede service dacht ik.

        Na enkele mailtjes daarna bleek dat ik verzendkosten ca euro 19,= zelf moest betalen, daarna overeengekomen dat ik de helft van verzendkosten moest betalen (liet mijn bestelling staan daar Ingo toen vertelde dat de kaartjes zo geleverd zouden worden). Slechtere service dacht ik.Bij een besteding van een 2500 euro mag je wel eens een kaartje opsturen, op jou kosten, wat je op dat moment niet bij de bestelling hebt, om wat voor reden dan ook.
        Hij zou ze me het kaartje opsturen zodra ze er waren.
        Nooit meer iets gezien of gehoord.(was in tussentijd zelf even niet aanwezig) Heb toen zelf maar gemaild en gezegd dat ik dit niet zo leuk vond en als reactie: "Er zou helemaal niets nageleverd worden". Na een volgend mailtje geen reactie meer. Einde
        Slechte service.
        Ook bij mij ging de toezending van een pakketje fout. Kwam op een volledig ander adres terecht terecht als was afgesproken en dan op de reking stond.
        Was bij topfoto gaan kopen omdat ik alleen maar positieve verhalen hoorde, maar zo top vond ik het niet.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Mullie
          Alle positieve verhalen ten spijt:
          Was bij topfoto gaan kopen omdat ik alleen maar positieve verhalen hoorde, maar zo top vond ik het niet.
          En je maakt alleen maar een account aan om ons dat te vertellen ? Sorry hoor.

          Groetjes, Jan.
          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

          Comment


          • #6
            [DELETE]

            Comment


            • #7
              Ik heb al redelijk dikwijls bij Top-Foto gekocht : altijd een prima service gehad. Eens twee keer een probleem gehad met een 28-135 lens gehad en Ingo heeft de lens twee keer vervangen.
              Dus ben ik tot nu toe (af en toe ook een koffietje en een leuk babbeltje erbij)

              Aangezien we meestal het negatief over een winkel horen zijn er toch op het forum heel veel tevreden klaten van Top-Foto. Misschien had je juist geen geluk

              Ik moet wel toegeven dat ik altijd ter plaatse mijn gerief ben gaan halen en de communicatie gebeurde altijd per mail. Dus over zendingen kan ik niet veel zeggen.
              Een fototoestel (van zwart plastiek :D)

              Comment


              • #8
                Jongens, dat is altijd het gevaar van bestellingen via de post of andere wegen... Enerzijds wil iedereen zeo weinig mogelijk betalen (ik ook ), en dat betekent meestal via het net en dan opsturen. Maar daar zitten een paar tussenpersonen tussen, dat kan dus altijd fout gaan...

                Ik ga het liefst van al zelf mijn spullen halen, en soms betekent dat even naar Duitsland of Nederland rijden, maar dat heb ik ervoor over. Dan ben ik ook tenminste zeker dat alles goed verloopt, en zeker voor dure spullen als computermateriaal en fotomateriaal...
                Canon 10D, glass, flashes & extra's
                Fuji S602Z & extra's
                www.CooMa.be BD0176BE

                Comment


                • #9
                  Originally posted by wannes
                  Gisteren mijn Sigma gaan afhalen. goede service en voordeel dat men daar nederlands spreekt. Drankje gekregen en ook de software Ulead.


                  Ik ben er vorig weekend mijn D70 + accessoires gaan halen en heb er toen koffie en taart gekregen voor het 5-jarig bestaan van topfoto ... alsook het DVD softwarepakketje .. Hij heeft zelfs voor me de PDF van de Nederlandse handleiding D70 op CD gebrand voor me ...

                  Toffe typ dien Ingo Ik koop er nog dat is zeker
                  [Nikon D5100 & Nikon D70]
                  [Yves en Liesbeths blog Resort]

                  Comment


                  • #10
                    Fouten kunnen overal gebeuren, maar de Service van Topfoto is volgens hetgeen ik hier al heb kunnen lezen eentje van een enorm hoog niveau.

                    Afbrekende kritiek is heel makkelijk te schrijven, zoals hogerop iemand die een account aanmaakt om alleen maar zoiets neer te kunnen pennen.

                    Comment


                    • #11
                      Tist,
                      Mensen vertellen over hun positieve ervaring bij TopFoto, prima zo.

                      Dacht dat het niet vreemd is dat je ook iets mag vermelden dat niet goed is verlopen, is ook niets mis mee.

                      Om dan maar direct te zeggen:"Afbrekende kritiek is heel makkelijk te schrijven, zoals hogerop iemand die een account aanmaakt om alleen maar zoiets neer te kunnen pennen", vind ik wel heel erg kort door de bocht.
                      En dat de service daar van een enorm hoog niveau is:"de Service van Topfoto is volgens hetgeen ik hier al heb kunnen lezen eentje van een enorm hoog niveau", heb je vlgs je eigen zeggen alleen maar kunnen lezen.
                      Ik heb dan ook de indruk dat je mijn woorden in twijfel trekt.

                      Maar tot je geruststelling: Ik zal hier nooit meer iets over negatieve ervaringen schrijven en alleen maar positieve dingen melden.

                      Comment


                      • #12
                        Jammer dat het u moest overkomen Mullie. Ik heb mijn G3 online besteld en laten opsturen, geen enkel probleem mee gehad.

                        Laat ik je één ding wel vertellen, als je alles op papier of mail hebt staan, kan ik het begrijpen dat Top-foto een fout heeft gemaakt, anders... Als je ettelijke 10-tallen klanten en mails per dag moet verwerken, kan het niet anders dan dat 'mondelinge' afspraken al eens vergeten worden.
                        Canon EOS 5D mkII + EF 24-105mm f/4 L IS USM + EF 70-300 f/4-5.6 DO IS USM
                        Fujifilm X-E1 + XF18-55mmF2.8-4 R LM OIS

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Mullie
                          Tist,
                          Mensen vertellen over hun positieve ervaring bij TopFoto, prima zo.
                          Dacht dat het niet vreemd is dat je ook iets mag vermelden dat niet goed is verlopen, is ook niets mis mee.
                          Zeker niet
                          Om dan maar direct te zeggen:"Afbrekende kritiek is heel makkelijk te schrijven, zoals hogerop iemand die een account aanmaakt om alleen maar zoiets neer te kunnen pennen", vind ik wel heel erg kort door de bocht.
                          Een account aanmaken voor enkel dat vind ik zoals iemand anders ook al schreef magertjes.
                          en dat de service daar van een enorm hoog niveau is:....., heb je vlgs je eigen zeggen alleen maar kunnen lezen.
                          Mmm zoals je zegt, ik heb dat zeer zeker kunnen lezen en daaruit mijn konklusies getrokken, simpel, mag ook he
                          Ik heb dan ook de indruk dat je mijn woorden in twijfel trekt.
                          Het kan zeer zeker dat er iets fout is gegaan, dat gebeurt overal wel eens. Je woorden in twijfel trekken doe ik niet. Op iemands "kar" springen als het fout gaat is wel makkelijk, jouw konklusie is ook voor ons lezers simpel, je besluit "slechte service " en dat moeten we dan ook maar geloven. Het datteerd ook van 28/05 nu zijn we al 18/07 wel vrij laat met je reactie van het voorval.
                          Maar tot je geruststelling: Ik zal hier nooit meer iets over negatieve ervaringen schrijven en alleen maar positieve dingen melden.
                          Nergens vraag ik je dat, maar 2 negatieve dingen ten overstaande van zovele positieve die hier te vinden zijn, zonder de tevredenen die geen melding maken doet de balans toch naar een bepaalde kant overhellen of je dat nu graag hebt of niet.

                          Comment


                          • #14
                            Hallo Berica,

                            Momenteel geraak ik niet op die server - maar dat zal wel tijdelijk zijn zeker?
                            Alvast bedankt voor de link ...

                            Jaja

                            Originally posted by Berica
                            Voor diegene die de handleiding voor de Nikon D70 zoeken heb ik hem online gezet. Hij is te downloaden via http://berica.mine.nu/nikond70_nl.pdf

                            Mvg Berica
                            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                            Comment


                            • #15
                              Vandaag weer eens bij Top-foto geweest....
                              Zaterdag besteld,maandag emailtje gekregen dat de bestelling klaar lag....
                              Lekkere koffie gekregen
                              Mijn dochtertje heeft een paar leuke hebbedingetjes gekregen...
                              En voor mij was er ook nog een presentje....
                              Tja hier kom je graag terug...
                              En over de garantie service heb ik ook niet te klagen...
                              Toen ik mijn canon 10D + canon 28-135mm gekocht heb en ik over de lens niet tevreden was gewoon effe gebeld en gewoon een andere gekregen zonder veel bla bla...
                              Als ik hierbij aan Grobet denk krijg ik nu al grijs haar...
                              Voila
                              Ingo doe zo voort.....
                              Greets
                              Silver

                              http://www.silver.web-log.nl

                              Comment

                              Working...
                              X