Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vakantiefilmpje Azie 2014

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [fun] Vakantiefilmpje Azie 2014

    Last may 2014 I travelled to Asia armed with my GH3: Thailand Vietnam Cambodia Bali In the meanwhile I sold my GH3 and upgraded to a GH4, so this was my…


    Kritiek en commentaar welkom

  • #2
    Re: Vakantiefilmpje Azie 2014

    PRACHTIGE beelden!!
    De bijhorende muziek spreekt mij niet aan.
    "Just do it !"

    http://jr52.be/index.html

    Comment


    • #3
      Re: Vakantiefilmpje Azie 2014

      Goed gemaakt, op maat van de muziek. Muziek stoort mij niet. Idd, prachtige beelden en goed in beeld gebracht. Kwaliteit kon misschien nog iets beter maar ik ben geen kenner.
      https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

      Comment


      • #4
        Re: Vakantiefilmpje Azie 2014

        Mooie fotografie en ook de toning is super! Hoe krijg je dat zo gelijkmatig? Oog voor compositie, niets dan lof.
        Muziek... wat minder en begint voor mij wat te irriteren; zal aan mij liggen?
        In één woord knap camerawerk!
        http://www.stich.be

        Comment


        • #5
          Re: Vakantiefilmpje Azie 2014

          Bedankt allemaal, ja toen ik aan de edit begon was ik weg van dit liedje.. Tegen het einde aan was ik het zelf al wat beu. Maar had er al zoveel uren in gestoken dat ik het maar gehouden heb
          Ja kwaliteit kan zeker beter. Ik heb geen vimeo plus account, waardoor ik het filmpje enkel bekijkbaar is in 720p en niet in 1080p. Ooit schaf ik me dat wel eens aan
          Toning: Ik heb een adjustmentlayer gebruikt en die op alle filmpjes toegepast. Maar ik heb ook alle filmpjes na elkaar gezet die rond hetzelfde uur geschoten zijn geweest en dus ook qua kleuren dicht bij elkaar liggen. Filmpje is helemaal niet chronologisch.

          Comment


          • #6
            Re: Vakantiefilmpje Azie 2014

            Inderdaad prachtige beelden. Met leuke compo's. Proficiat daarvoor.
            Het ritme van de montage is OK voor mij.

            Maar die muziek is ook niet helemaal mijn ding.
            Het moeten daarom geen Aziatische klanken zijn maar wat mij betreft mocht het iets romantischer.
            " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

            Comment


            • #7
              Re: Vakantiefilmpje Azie 2014

              één woord: TOP!
              Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
              Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

              Comment


              • #8
                Re: Vakantiefilmpje Azie 2014

                Mooi werk
                Portfolio -=- Facebook pagina -=- Flickr -=- 500px

                Comment


                • #9
                  Re: Vakantiefilmpje Azie 2014

                  Top! Had het al eens op vimeo gezien. Vind je kleurcorrectie super, de flow van de montage zit ook helemaal goed...
                  Me liké velly much!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Vakantiefilmpje Azie 2014

                    indrukwekkend ,muziek is men ding niet maar is in de montage wel erg geslaagd

                    Comment

                    Working...
                    X