Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

problemen met foto printen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • problemen met foto printen

    Ik heb een HP Photosmart 7510. Sedert enkele maanden is het onmogelijk om een foto mooi te printen. De afdruk is ok, maar staat niet mooi recht op het fotopapier. We hebben al herhaaldelijk het papier netjes aangedrukt met de glijders zodat het mooi recht ligt. Toch zijn de resultaten nooit zoals het zou moeten zijn voor een dergelijk toestel !
    Zijn er hier op het forum nog mensen met dit probleem?
    Hoe hebben die dat dan kunnen oplossen???
    Het toestel is wel buiten garantie !
    Alvast dank voor elke reactie !

  • #2
    Re: problemen met foto printen

    Kijk eens in de handleiding bij "Aanbevolen papiersoorten om foto's af te drukken".

    Als het papier de inkt te traag absorbeert, zullen de aandruk- en transportrollen vervuild worden; met als gevolg een onevenwichtige doorvoer.

    Mijn gedacht.
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: problemen met foto printen

      Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
      Kijk eens in de handleiding bij "Aanbevolen papiersoorten om foto's af te drukken".

      Als het papier de inkt te traag absorbeert, zullen de aandruk- en transportrollen vervuild worden; met als gevolg een onevenwichtige doorvoer.

      Mijn gedacht.
      Dank voor de vlotte reactie ! Omdat wij altijd de meegeleverde fotopapiersoort gebruiken die we kopen samen met een pakket inktcartridges van HP dachten we dat we goed zaten ! Wellicht zijn het dus de aandruk- en transportrollen die ons parten spelen. Misschien eens laten nakijken in de winkel? Zo dikwijls gebruiken we die fotofunctie niet. Het zou ons dan ook verbazen dat die rollen nu al zouden vervuild zijn. Maar eens laten nakijken in de winkel kan wellicht geen kwaad. Vriendelijk bedankt voor uw deskundig advies ! MVG Filips

      Comment


      • #4
        Re: problemen met foto printen

        die kan je zelf ook zuiver maken hoor. Neem een busje medicinale alcohol (de andere is zonde) en een lang wattenstaafje. Daarmee kan je aan de rollen aan en kan je die zelf kuisen.
        Afhankelijk van welke pc winkel je bezoekt kan dat nogal wat geld uitsparen :-)
        FOMADEX - Bedrijfs en projectfotografie

        Comment


        • #5
          Re: problemen met foto printen

          Inmiddels is er heel wat tijd verlopen tussen het gemelde probleem en een eventuele oplossing.Ik geef ruiterlijk toe dat we het probleem wat omzeild hebben. vandaag toch eens geprobeerd op diverse manieren maar technisch gezien zie ik mij geen doen aan om de printer te reinigen zoals het moet. Bijgevolg gaat ie naar de hersteldienst van de verkoper. Mogelijk zien ze daar wat er misgelopen is, en kan er gezorgd worden dat het zich niet meer herhaald in de nabije toekomst !Alvast bedankt voor de enkele reacties die ik mocht ontvangen op dit forum. Nogmaals excuses voor het lange uitblijven van een reactie van mijn kant. Mvg

          Filips

          Comment

          Working...
          X