Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aan alle stille waterkes...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • aan alle stille waterkes...

    ...een dikke proficiat voor alle mooie foto's. Er zitten weer pareltjes tussen
    Om alle posters te beantwoorden en te feliciteren heb ik een deel van mijn verlofperiode nodig en zo groot is de verslaving nu ook weer niet

    Ik ga er even tussen uit, mijn eigen SD's houden en hoop gezond weer terug te komen om jullie te vergasten op enkele kiekjes.

    Volgende life afspraak: SD-zoo.
    lijn
    canon eos 350d

  • #2
    Enjoy your holiday
    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

    Comment


    • #3
      Prettig verlof en breng vele zonnige foto's mee zodat we dan toch nog eens de zon zien hier ... want hoe ziet die er uit
      Groetjes Vicky

      Comment


      • #4
        Volgende life afspraak: SD-zoo
        wees dan maar voorzichtig met wat je eet ...

        mvg,
        Giant Pat
        Do or Do Not - There is no try ...
        www.giantpat.be

        Comment


        • #5
          De Mic had voor u zelfs een mooie "speciale" badge gemaakt
          Zie maar...




          Comment


          • #6
            ja, dat was de enigste Badge met geen routekaart aan de achterzijde...
            De kaart is later in het Chinees restaurant per opbod verkocht.

            Comment


            • #7
              3 weekjes er tussenuit geweest en er is precies vééééééél gebeurd op BD. Het begint een echte soap te worden! Mensen die gaan, terugkomen, boos worden, in de prijzen vallen.... en per opbod verkocht worden .
              Jongens, jongens, als dat nog maar goed komt met BD!
              Intussen vraag ik me af wie de ongelukkige is die met mijn (fake )beeltenisje rondloopt. Jullie dachten toch niet echt dat ik zo 'gewaagd' en 'gestroomlijnd' ben!
              Dat laatste is trouwens te wijten aan de BD-verslaving, want al die uren op het forum zitten, met een borreltje of glaasje wijn, hebben me laten uitdijen (lekker plastisch verwoord!).
              Mijn goede voornemen (tijdens het verlof genomen)is dus voor elk uur BD, 1 uur sport, tot ik terug in mijn slanke lijn kan!
              Voila, ik ben er vandoor!
              lijn
              canon eos 350d

              Comment


              • #8
                Fake????
                Oei, oei... Zeg dat maar niet tegen de koper... Die heeft dan veel geld gegeven...

                En zo erg is het op BD nu ook weer niet...
                Er zullen altijd onruststokers zijn he?
                Dat is altijd zo... Geef toe, waar zouden we zijn als we geen Bush, Sadam en Bin Laden hadden? Dan was er geen 7 uur nieuws...
                Zo zal het hier in dit forum ook zijn.
                Mensen die mensen willen kwetsen en mensen die zich snel gekwetst voelen. Maar dat waait wel over.
                en nu jij terug uit vakantie bent zullen ze wel niet meer durven.

                Comment

                Working...
                X