Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon Cash-back aktie in buitenland

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon Cash-back aktie in buitenland

    Hallo,

    Onlangs was ik in Duitsland.
    Gewoon uit nieuwsgierigheid een fotozaak binnen gewandeld en geïnformeerd naar de prijs van een lens.
    Bleek er een cashback-aktie op te zijn, hoewel deze bij ons aan de volle prijs verkocht wordt.
    Ik dacht dat dergelijke akties wereldwijd waren (zoals ik soms lees op nikonrumors.com).

    Kun je als belg hier dan ook van genieten, of moet je hiervoor in Duitsland gedomicilieerd zijn?

    ps: lens was de 24-120 f4.0
    Nikon Df

  • #2
    Re: Nikon Cash-back aktie in buitenland

    Ook eens een lens gekocht in Nederland waar een Cash-Back aktie bij was. Kon er enkel maar van genieten als je een rekeningnr had bij een Nederlandse bank.

    Comment


    • #3
      Re: Nikon Cash-back aktie in buitenland

      Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht
      Ook eens een lens gekocht in Nederland waar een Cash-Back aktie bij was. Kon er enkel maar van genieten als je een rekeningnr had bij een Nederlandse bank.
      Je kan toch ook contant betalen: dus eerst even geld pinnen en u rekeningnummer gaat hen niets aan.

      Comment


      • #4
        Re: Nikon Cash-back aktie in buitenland

        De Cash-Back krijg je niet in de winkel maar moet je een formulier invullen en samen met de barcode van de doos via de post verzenden. Na controle en een drietal weken later storten ze het bedrag terug op je rekening.
        Zo is het me toch ook gegaan met de D7100 die ik wel ik Belgie heb gekocht. Een Sigma lens gekocht in Nederland waarbij ik ook het formulier had en ook de barcode van de doos maar er staat wel op dat de actie enkel geldig
        is in Nederland en ook enkel op een Nederlandse rekening kan overgeschreven worden. Zal voor Duitsland wel het zelfde zijn.

        Comment


        • #5
          Re: Nikon Cash-back aktie in buitenland

          Ik weet niet hoe het bij nikon is, maar heb mijn canon toestel in nederland gekocht en mijn cashback op mijn belgischerekening gestort gekregen. Ik had eerst ook twijfels maar na een mailtje aan canon nl kreeg ik de bevestiging dat dat ging maar dat ik wel een ander formulier moest invullen, dat ze mij in pdf formaat bijvoegde.

          Ik zou zeggen stuur eens een mailtje naar nikon met de vraag.

          Comment


          • #6
            Nikon Cash-back aktie in buitenland

            Er is wel een verschil tussen Nikon Belux en Nikon Duitsland hé, maar een telefoontje naar Procirep kan inderdaad duidelijkheid scheppen.

            Comment


            • #7
              Re: Nikon Cash-back aktie in buitenland

              Ok, dus best eerst eens goed informeren...
              Zal eens navragen bij Procirep, dank voor de reakties
              Nikon Df

              Comment


              • #8
                Re: Nikon Cash-back aktie in buitenland

                De Nikon cashbackactie op objectieven was in Belgie tot 30 juni.
                www.guydewestelinckfotografie.be

                Comment


                • #9
                  Re: Nikon Cash-back aktie in buitenland

                  ja, inderdaad, maar het was vorig weekend 12 juli dat ik het gezien heb in Duitland, daarom ook was ik zo verwonderd.
                  Nikon Df

                  Comment

                  Working...
                  X