Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Problemen met foto op sturen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Problemen met foto op sturen

    Er is mij gevraagd door Columbus reismagazine een reisfoto op te sturen voor hun tijdschrift .
    Deze foto is 4288 pixels bij 2580 pixels groot ( 12.6 MB ) Ik stuur deze foto op maar ik krijg als antwoord dat deze spijtig genoeg te klein is .
    Ik heb deze gewoon als bijlage in een email opgestuurd naar hun redactie . Wat kan hier fout gegaan zijn?

  • #2
    Re: Problemen met foto op sturen

    het probleem is waarschijnlijk dat de foto te groot is om via mail te versturen.
    De meeste mailservers laten maar bestanden tot 5 Mb toe, dus als je zeker wil zijn dat je mail toekomt blijf je daar best onder.
    Een alternatief is wetransfer
    FOMADEX - Bedrijfs en projectfotografie

    Comment


    • #3
      Re: Problemen met foto op sturen

      Ja , deze link hebben zij mij ook doorgestuurd .

      Comment


      • #4
        Re: Problemen met foto op sturen

        Zoals Jinkx reeds schreef WETRANSFER .

        Comment


        • #5
          Re: Problemen met foto op sturen

          Door bepaalde instellingen van het programma waarmee je e-mails verstuurt is het mogelijk dat de bestanden automatisch worden verkleind (soms zelfs naar 480 pixels op de langste zijde).
          In onze fotoclub zijn er ook een paar die dat probleem hebben, daarom heb ik ook liefst dat ze Wetransfer gebruiken, dan blijven de bestanden altijd het originele formaat behouden (voor de fotoclub moeten ze groot genoeg zijn voor een full-HD beamer).
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment


          • #6
            Re: Problemen met foto op sturen

            Met Wetransfer is het inderdaad gelukt . Bedankt .

            Comment

            Working...
            X