Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke geniet jullie voorkeur?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke geniet jullie voorkeur?

    Hallo,

    Ik heb enkele foto's van Yellowkorner op het oog maar kan echt niet kiezen... Ik heb ze even samengevoegd in mijn eetkamer via photoshop om een beter beeld te kunnen krijgen...

    Welke heeft jullie voorkeur?



    Moderator Note: Je foto is te groot, en dus achter een linkje geplaatst. Wil je hier zichtbare foto's plaatsen, dan moeten zij beantwoorden aan de BD-normen, nl. langste zijde maximum 1024px.
    Last edited by LesC; 9 juli 2014, 12:19.

  • #2
    Re: Welke geniet jullie voorkeur?

    Persoonlijk zou ik kiezen voor "Ambient". En dan die steiger exact in het verlengde met de tafel plaatsen. imho.
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #3
      Re: Welke geniet jullie voorkeur?

      Ga ook voor "Ambient". Het is een verlengde aan het eind van de tafel met een mooi dieptezicht. Als twee zo ik voor "Boat" gaan; De drie andere hebben nogal een druk beeld.

      Gr, Daniel.

      Comment


      • #4
        Re: Welke geniet jullie voorkeur?

        Ambient is ook mijn eerste keuze vanwege het verlengde van de tafel.

        Tweede lijkt me "my crossroad" wel goed maar misschien dat die inderdaad nogal druk wordt met dat tweede spoor.
        Het eerste daarentegen ligt ook precies weer in het verlengde van de tafel.


        Steven
        1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

        Comment


        • #5
          Re: Welke geniet jullie voorkeur?

          De ambient is inderdaad mooi, maar nadeel is dat die enkel nog in 120x120cm verkrijgbaar is en ik wil 100x100cm (zelfde als de breedte van de tafel)...

          Comment


          • #6
            Re: Welke geniet jullie voorkeur?

            Ik vind "boat" prachtig. Het bootje lijkt dezelfde kleur als je tafel te hebben, en het is precies een venster op het water.
            ______
            www.vue.photo

            Comment


            • #7
              Re: Welke geniet jullie voorkeur?

              Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
              Ik vind "boat" prachtig. Het bootje lijkt dezelfde kleur als je tafel te hebben, en het is precies een venster op het water.
              Vergrote versie: http://www.yellowkorner.com/photos/370/la-lampiste.aspx

              Speciale foto..

              Comment


              • #8
                Re: Welke geniet jullie voorkeur?

                Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana85 Bekijk bericht
                Nu ik hem groter heb gezien, vind ik zeker deze het beste staan. Wat een dijk van een foto! Héél speciaal!
                ______
                www.vue.photo

                Comment


                • #9
                  Re: Welke geniet jullie voorkeur?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
                  Nu ik hem groter heb gezien, vind ik zeker deze het beste staan. Wat een dijk van een foto! Héél speciaal!
                  Weinig fotografie aan hé, grotendeels PS
                  Maar wel heel knap gedaan uiteraard

                  grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Welke geniet jullie voorkeur?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                    Weinig fotografie aan hé, grotendeels PS
                    Maar wel heel knap gedaan uiteraard

                    grts
                    Sieg
                    Het gaat er dan ook om over wat het mooiste aan zijn muur staat hé. Ik vind het inderdaad heel knap.
                    ______
                    www.vue.photo

                    Comment


                    • #11
                      Re: Welke geniet jullie voorkeur?

                      voorkeur voor Ambiance marine #1 .
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: Welke geniet jullie voorkeur?

                        Zo'n keuze is persoonlijk en kan je niet aan een ander overlaten.
                        Belangrijkst aan een ander z'n keuze, is de motivatie, daar kan je iets aan hebben om je eigen keuze beter te funderen.
                        De foto's zijn te klein om goed te beoordelen, maar esthetisch en gevoelsmatig ga ik voor de New York crossroads. Op voorwaarde dat ze weinig bewerkt is.
                        Zoals gezegd, dit is persoonlijk.

                        Ik zou wel afstappen van dat idee dat de foto even groot moet zijn als de tafelbreedte.
                        Het gaat om het beeld dat tegen de muur hangt, buiten de technische relatie van de afmeting, is er verder geen enkele relatie met die tafel.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Welke geniet jullie voorkeur?

                          Ik begrijp de motivatie voor "ambient", de perspectief van de tafel die in de foto terugkomt.
                          Maar dat is nogal een goedkoop truukje.
                          Iedereen snapt het direct en het originele is er dan gauw van af.
                          Ga voor een foto die op zich kan staan.
                          En een beeld dat jou iets doet, niet enkel een mooi plaatje.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Welke geniet jullie voorkeur?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
                            Ik vind "boat" prachtig. Het bootje lijkt dezelfde kleur als je tafel te hebben, en het is precies een venster op het water.
                            Is ook mijn favoriet uit de keuze die je ons laat.
                            Het is een knappe foto en de kleur past min of meer bij je interieur.
                            Groetjes,
                            Dominic

                            Comment


                            • #15
                              Re: Welke geniet jullie voorkeur?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana85 Bekijk bericht
                              Hallo,

                              Ik heb enkele foto's van Yellowkorner op het oog maar kan echt niet kiezen... Ik heb ze even samengevoegd in mijn eetkamer via photoshop om een beter beeld te kunnen krijgen...

                              Welke heeft jullie voorkeur?

                              Yellowcorner in Antwerpen? Werkt een leuke verkoopster. :-)
                              EMBLEMATA.BE
                              http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

                              Comment

                              Working...
                              X