Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe foto's inkleven in album?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hoe foto's inkleven in album?

    Hallo,

    Ik heb een tijdje geleden de huwelijksreportage van een vriendin gedaan... Alle foto's zijn afgedrukt (bedankt Photobox) op 25*30cm...

    Ik heb al een handgeschept album klaarliggen... Nu vroeg ik me alleen af hoe jullie die foto's in het album zouden bevestigen... Ik zou vooral niet willen dat de hoekjes snel loskomen, dat er blazen onder de foto ontstaan of dat de lijn of tape of wat dan ook langs de achterkant zou doorschijnen...

    Wat is volgens jullie de beste oplossing?

    Alvast bedankt!

    Groetjes,

    Tim

    PS: De reportage zelf laat ik heel binnenkort wel eens zien, als het koppel ze zelf gezien heeft...
    Canon 1DmkIV + 5DmkII + 16-35 2.8 L + 24-70 2.8 L + 70-200 2.8 L IS + 85 1.2 L + 90 TS-E

    http://www.timdebacker.be

  • #2
    Ik gebruik daar een speciale tape voor die dubbelzelfklevend is en die je aanbrengt met een apparaatje die er de schutstrook van losmaakt. Let erop dat al je de afdrukken kleeft dat deze nog kunnen werken dus ik probeer steeds een zijde niet vast te kleven
    dan kan de foto uitzetten en krimpen zonder te trekken.


    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      ofwel met dubbelzijdig tape (de "safe" oplossing die nog ongedaan kan gemaakt worden) ofwel met lijmspray van 3M (de blauwe bus dan wel, deze kan nog geherpositioneerd worden)

      da's in mijn ogen de enige weg naar deftig opgeplakte zaken...
      some toys 4 big boys
      http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

      Comment


      • #4
        Ik heb voor 2 maand een communie albummeken gemaakt voor mijn petekind op geschept papier. De lijm om je foto's te kleven is Rubbercement van Talens (verkrijgbaar bij o.a. CLIPS in Aalst of Asse) ( In Asse passeer je toch waarschijnlijk) Het is een tube met een lijm met de consistentie (vergeef me de uitdrukking) van dun snot. Als de lijm droogt kan hem rollen tot dik sn.. ja je kan een zelfs imitatie pulkjes mee maken
        Als de foto niet goed zit dan kan je hem wegnemen en de lijm resten oprollen. Zonder beschadeging aan het geschepte papier. Meer moet dat niet zijn zeker
        Geef je nog eens een replyken als je ook goed resultaat hebt met deze lijm. ???

        Comment

        Working...
        X