Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Roze foto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Roze foto's

    Als ik mijn foto's afdruk zijn ze helemaal roze, het gaat niet om een paar strepen, maar de ganse foto is roze.
    Het is zowel op gewoon papier als op fotopapier.
    Alle inkt in mijn printer is net vervangen, dus daar kan het niet aan liggen.
    De printer is amper een jaar oud, dus ik hoop dat hij nog niet kapot is...

    Iemand die mij kan helpen?

  • #2
    Re: Roze foto's

    Ik heb hier net hetzelfde met mijn HP Photosmart 7520. Bij mij is het wel sedert ik niet originele inktcartridges gebruik.
    Maar ik druk reeds lang geen foto's meer zelf af, het is veel goedkoper ze te laten afdrukken.
    Mocht het je printer zijn die defect is, dan heb je geen probleem, er is toch altijd twee jaar garantie op toch !?

    Groetjes

    Comment


    • #3
      Re: Roze foto's

      Bij mij is het de Hp Photosmart 5524. We hebben de eerste keer de inktcartridges vervangen, maar eerst printte hij wel nog in kleur...
      Ik wil de foto's gewoon in een boekje kleven, de kwaliteit moet niet super zijn, dus print ik ze ook op gewoon papier.
      Dus laten afdrukken is geen optie :/
      Ik weet niet of we het garantiebewijs nog hebben, hopelijk wel.

      Comment


      • #4
        Re: Roze foto's

        Hier vind je de oplossingen voor allerlei printproblemen.



        Rudi

        Comment


        • #5
          Re: Roze foto's

          Oorspronkelijk geplaatst door Nila Bekijk bericht
          Dus laten afdrukken is geen optie :/
          Je moet eens de prijs van inktpartronen bekijken + prijs van de printer, dan zal je zien dat die afdrukken die je laat maken echt wel niet duur zijn. Toch es over denken, is makkelijk, snel en goedkoop. Wel niet vergeten die correcties op de foto's die sommige online services aanbieden af te zetten.

          Comment


          • #6
            Re: Roze foto's

            Oorspronkelijk geplaatst door Nila Bekijk bericht
            Bij mij is het de Hp Photosmart 5524. We hebben de eerste keer de inktcartridges vervangen, maar eerst printte hij wel nog in kleur...
            Ik wil de foto's gewoon in een boekje kleven, de kwaliteit moet niet super zijn, dus print ik ze ook op gewoon papier.
            Dus laten afdrukken is geen optie :/
            Ik weet niet of we het garantiebewijs nog hebben, hopelijk wel.
            Doe eens een spuitgaatjescontrole. Het zou mij niet verwonderen dat geel en of blauw verstopt is.

            Er staat wel Photosmart, maar daar stopt het bij, zeker als je naar de liter-prijs van de inkt kijkt 1173 €/ liter http://www.123inkt.nl/HP-364XL-CN684...44-t40541.html

            Je kan ook de inkt van 123 zelf nemen of die van http://www.khl-inkt.be/inkt/hp/photo...mart-5524.html hier koop ik mijn inkt voor de gewone printers.

            Voor mijn 4900 gebruik ik enkel originele inkt van epson.

            PJW
            Nikon, Epson Stylus Pro 4900, Epson Perfection V750 Pro, X-Rite i1Publish Pro, www.pwf.be

            Comment


            • #7
              Re: Roze foto's

              Sorry, dubbel bericht.

              PJW
              Last edited by pjw; 22 juni 2014, 21:46.
              Nikon, Epson Stylus Pro 4900, Epson Perfection V750 Pro, X-Rite i1Publish Pro, www.pwf.be

              Comment


              • #8
                Re: Roze foto's

                Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
                Je moet eens de prijs van inktpartronen bekijken + prijs van de printer, dan zal je zien dat die afdrukken die je laat maken echt wel niet duur zijn. Toch es over denken, is makkelijk, snel en goedkoop. Wel niet vergeten die correcties op de foto's die sommige online services aanbieden af te zetten.
                Zelfde idee. Heb al een hele tijd de canon opgeborgen en een Samsung lazer z/w in de plaats gezet. Geen gedoe meer met profielen en afdrukken die te donker of te klaar zijn en altijd het probleem dat voor een afdruk eerst de printkoppen gekuist worden en daardoor veel kostbare inkt verloren gaat.
                De kwaliteit bij de afdrukcentrales is nu echt zeer goed vergeleken met jaren geleden en de prijs is in vergelijking met de aankoop van printerinkt en kwalitatief papier toch een stuk voordeliger.

                Comment

                Working...
                X