Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto's online publiceren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto's online publiceren

    De vraag zal waarschijnlijk al zijn langsgekomen, maar een duidelijk antwoord kon ik niet direct vinden.

    De foto's die ik maak, bekijk/bewerk ik in Lightroom en de foto's die me bevallen exporteer ik dan gewoonlijk naar Facebook.
    Ik weet dat er alternatieven zijn (tinypic, Fotopic, Flickr, Picasa) om mijn foto's naartoe te sturen.
    Maar omdat de meeste foto's nu toch al op FB staan heb ik die alternatieven nog niet echt bekeken.

    Nu heb ik onlangs wat foto's genomen tijdens een uitstap met de collega's en ik zou die uiteraard graag delen met de collega's.
    Ik kan uiteraard alle foto's op een USB stick zetten en die dan laten rondgaan, maar tegen dat iedereen die dan heeft (ruim 20 personen) zijn we weer een half jaar verder en is de kans groot dat iemand die stick verliest.
    Dus ik dacht van ze online te zetten.
    Facebook is echter geen optie...
    Niet alle collega's hebben FB of ze willen hun gezicht liever niet op FB zien verschijnen.

    Dus nu ben ik op zoek naar een webservice waar ik gemakkelijk (liefst via Lightroom) foto's op kan zetten en waarbij ik ervoor kan kiezen dat slechts een beperkte groep mensen (via inloggen met een wachtwoord ofzo) die foto's kan bekijken.
    Liefst nog 1 die er qua layout een beetje aangenaam uitziet.
    If you've got a problem... take it up with my butt cause he's the only one who gives a crap!

  • #2
    Re: foto's online publiceren

    Ik gebruik daar meestal onedrive voor. Live acocunt aanmaken, map opzetten, delen en de link doorsturen naar je klanten/vrienden/whatever.
    Ze krijgen dan een interface die wat slideshowachtig aandoet en kunnen dan de foto's downloaden zoals ze willen.
    Ik heb zelf de betalende versie, maar ik dacht dat je 7 gig gratis kon hebben.
    FOMADEX - Bedrijfs en projectfotografie

    Comment


    • #3
      Re: foto's online publiceren

      hmm, juist.. Onedrive.
      Heb een Windows Phone en heb daar indertijd eens een account voor aangemaakt.
      Eigenlijk nog nooit gebruikt.
      Merci voor de tip!
      If you've got a problem... take it up with my butt cause he's the only one who gives a crap!

      Comment


      • #4
        Re: foto's online publiceren

        Je kan de foto's doorsturen via Wetransfer.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment

        Working...
        X