Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: locatie voor fotoshoot van auto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gezocht: locatie voor fotoshoot van auto's

    Ik ben op zoek naar een locatie voor een fotoschoot te doen van auto's
    Het zou ergens tussen tremelo en diest moeten zijn of in de omstreken hiervan.

    Bedankt,

  • #2
    Re: Gezocht: locatie voor fotoshoot van auto's

    ben je dan niet van die streek? of de eigenaars van de auto's van die streek? meestal zijn dat de beste kenners van de streek.
    Mijn idee aan deze kanten is de parking van de halve maan, de bomen zijn pas geknot en beginnen terug takken te hebben. het begijnhof mag je niet in met de wagen en er is niet echt een mooie plek om de auto te zetten waar je dan makkelijk kan fotograferen. echter kan je wel de achterkant van de kerkruine in diest gebruiken (vlak aan de halve maan)
    ook kort aan de parking van de halve maan is de molen, als er plek is op de parking VOOR de molen ook OK.
    Of rij op de "gewone" weg van diest naar tienen rij daar dan ergens de kleinere wegjes in, velden en vergezichten genoeg.
    het is jaren geleden dat ik nog in de "moedermeule" ben geweest, misschien ook een optie.
    Scherpenheuvel. je kan nergens echt de auto's mooi plaatsen om foto's te nemen maar als je achter de basiliek doorrijdt rij je onder een mooi "brugje" door, hoewel er zeer weinig verkeer is zal je toch niet zomaar heel de baan kunnen gebruiken.
    ik zou het zo anders ook niet weten.

    Tom


    de zwevende trap in tielt winge. je moet er niet aankomen met 5 auto's tegelijk maar het is een mooi plekje.
    De gustibus et coloribus non est disputandum
    Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

    Comment


    • #3
      Re: Gezocht: locatie voor fotoshoot van auto's

      Ik ben van de regio maar woor er nog niet zo lang. Daarmee dat ik ook nog niet meteen een goede locatie weet. Maar ik kan zeker al eens kijken naar de locaties die je voorsteld.

      alvast bedankt

      Comment


      • #4
        Re: Gezocht: locatie voor fotoshoot van auto's

        ik zie net dat je auto's opmaakt voor je werk. Zoek je een plek waar je ze statisch kan laten zien of moeten ze rijden? heb je graag iets herkenbaar op de achtergrond of liever een veld of zo?

        Tom
        De gustibus et coloribus non est disputandum
        Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

        Comment


        • #5
          Re: Gezocht: locatie voor fotoshoot van auto's

          Hallo Tom,

          Inderdaad dit doe ik in bijberoep. Ik zoek een plaats waar ik ze statisch kan laten zien. Ik heb niet meteen een specifieke voorkeur maar waar ik ergens toch een mooie omgeving heb voor deze foto's te maken.

          Comment


          • #6
            Re: Gezocht: locatie voor fotoshoot van auto's

            dan stel ik toch voor dat je de weg tussen diest en tienen en dan de kleine dorpjes uitzoekt, zeker nu, het graan staat mooi, je zal dan wel de boeren-kalender moeten volgen :-)
            idem voor het stuk tussen de basiliek van scherpenheuvel en de E314, velden met op de achtergrond de basiliek, je moet er je weg een beetje zoeken...

            Tom
            De gustibus et coloribus non est disputandum
            Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

            Comment


            • #7
              Re: Gezocht: locatie voor fotoshoot van auto's

              In glabbeek heb je de oude militaire basis. daar waar de ksj zit nu. Zoek het adres even van het containerpark of het ocmw, die zitten daar ook.

              Zijn grote loodsen die leeg staan. Daar shoot ik ook meestal auto's
              Life through a lens..

              Comment


              • #8
                Re: Gezocht: locatie voor fotoshoot van auto's

                Hallo Kevin,

                en zijn deze altijd bereikbaar of zijn deze ook afgesloten? Kan men daar ook komen met verlaagde autos?

                Comment

                Working...
                X