Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goedkoopste prijs voor D70 in België?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Goedkoopste prijs voor D70 in België?

    Zaterdag heb ik mijn D70 met DX-kitlens besteld . Prijs: € 1393.
    In mijn aankoopcontract staat dat de winkel er zich toe verplicht zijn prijs aan te passen aan de goedkoopste, binnen een straal van 20km rond zijn winkels. Wat ik mij afvroeg: wat is de laagste prijs tot nu toe dat voor een D70 binnen België betaald werd?

  • #2
    foto nelissen te mechelen ik geloof 1370 € is lid van de groep action foto

    Comment


    • #3
      Dat zal dan wel binnen een straal van 20 km rond de winkel waar je het toestel hebt gekocht en niet rond één van zijn winkels (van de keten)?
      In welke gemeente heb je het toestel gekocht?

      Comment


      • #4
        Is besteld in Roeselare. Maar als ik het goed begrepen heb geldt dit voor 20km rond elk van de winkels van de winkelketen.

        Comment


        • #5
          € 1350,00 bij Foto Rembrandt: http://www.fotorembrandt.be/ http://shopping.goudengids.be/eshop/template/12/product.asp?sid=9605&preview=&level1=2&level2=2&di d=18&pid=2564505

          Gr,

          sailor
          Lid: BD 0249BE
          D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

          Comment


          • #6
            Ik heb €1350 betaald. (Koksijde)
            Nikon D300 • Nikkor 18-200mm VR • Sigma 70-300mm Macro • Sigma 150mm Macro • Sigma 50-500mm • Sigma 10-20mm

            Comment


            • #7
              ik heb 1399 betaald denk ik maar ik heb wel geen dagen moeten wachten één telefoneke een een uurke daarma was ik 1399 armer en mét camera terug thuis ....

              Comment


              • #8
                Ze vermoeden een leveringstermijn van ongeveer 10 dagen. Ik hoop dat ze gelijk hebben.

                Comment


                • #9
                  Bij tuytens Brugge € 1500, met een 28-200 mm lens van tamron.
                  bellen en direct afhalen, ze hebben er enkele op vooraad.

                  groeten

                  dromer

                  Comment


                  • #10
                    1329 euro bij www.camshop.be, maja dat zal meer dan 20 km van roeselare zijn......

                    @dromer, ook niet goedkoop die tuytens, als ik zie dat bij camshop de body nog voor 1007 euro staat, dat wil zeggen dat die tamron 500 euro kost. Voor die prijs vindt men gerust een andere lens
                    To make your dreams come true, wake up

                    Comment

                    Working...
                    X