Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geraak niet op de site van canon cashback perfectsummer België

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Geraak niet op de site van canon cashback perfectsummer België

    Hoi

    Ik wil mijn 70D en mijn flits 430EXII registreren op de site van canon om de cashback aan te vragen maar ik geraak niet verder dan de startpagina waar je moet kiezen tussen Nederlands en Frans. Ik gebruik volgende link http://nl.canon.be/perfectsummer/ . Iedere keer dat ik de taal kies opent dezelfde pagina in een nieuw tabblad. Is al van gisteren zo, ik heb al 3 verschillende browsers gebruikt met hetzelfde resultaat, maxthon, explorer en chrome.

    Geraken jullie wel verder want dan ligt het probleem hier bij ons, zo niet later deze week nog eens proberen.

    grts
    Nickel
    Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal, en anders pak je de motorfiets.... of bezoek je www.docraphotography.be

  • #2
    Re: Geraak niet op de site van canon cashback perfectsummer België

    Ik kan die pagina hier ook niet open krijgen, je zal het inderdaad in de loop van de volgende week nog eens moeten proberen.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Geraak niet op de site van canon cashback perfectsummer België

      Nog altijd niks, heb mailke gestuurd naar canon.be. Ben benieuwd of het helpt..... Zou wel graag mijn cashback registreren.....
      Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal, en anders pak je de motorfiets.... of bezoek je www.docraphotography.be

      Comment


      • #4
        Re: Geraak niet op de site van canon cashback perfectsummer België

        Hier geen probleem. Ik heb trouwens deze link ook gebruikt om mijn 70d te registeren enkele dagen geleden;
        Als de pagina opent, naar onderen scrollen en op het te registreren product klikken (70d) dus, ik heb het nog geprobeerd en alles scheen normaal te werken.

        Geert

        Comment


        • #5
          Re: Geraak niet op de site van canon cashback perfectsummer België

          Gisterenavond dan toch gelukt, nu wacht op bevestiging van Canon
          Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal, en anders pak je de motorfiets.... of bezoek je www.docraphotography.be

          Comment

          Working...
          X