Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Redcorp Belgium

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Redcorp Belgium

    Iemand ervaring met het kopen van een digitaal fototoestel bij Redcorp Belgium(Anderlecht)? En eventueel met de waarborg?


  • #2
    Ik heb mijn wifi spullen daart gekocht.
    Ik heb de grootste moeite gehad om aan mij als particulier te leveren. Gelukkig had ons bedrijf al bij hen gekocht en kon ik hen overtuigen. De motivatie achter deze redenatie is dat particulieren meer nood hebben aan support en die willen (of kunnen) ze niet geven.
    Verder had ik tijdens het wachten op de levering gezien dat de prijs gedaald was en waren zij onverzettelijk om de prijs van mijn spullen ook te laten zakken.
    Ook oppassen als er op hun site te zien is dat er spullen in stock zijn (zelfs met het speciale linkje dat zogezegd effectief gaat opzoeken). Niet dus.
    Verder is alles correct verlopen.

    Jo.


    Originally posted by citreola
    Iemand ervaring met het kopen van een digitaal fototoestel bij Redcorp Belgium(Anderlecht)? En eventueel met de waarborg?


    A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
    Nikon stuff

    Comment


    • #3
      Ik werk reeds enkele jaren met dit bedrijf. Ik doe niet zo vaak aankopen, slechts 1-2 keer per jaar.

      Ik doe dit met mijn bedrijfje en ik heb er eigenlijk geen slechte ervaringen mee.
      Ik heb er ooit iets proberen bestellen in eigen naam (als particulier dus) en dat is niet gelukt.
      Zij profileren zich naar bedrijven en helemaal niet naar particulieren. Kortom: geen BTW-nummer = geen verkoop.

      Soms krijg je je spullen daar wel gekocht als particulier, maar ik zou er niet op rekenen.

      Groeten,
      Christopher
      A smoking section in a restaurant is like a peeing section in a swimming pool

      Comment


      • #4
        Bedankt voor deze info. Maar welk bedrijf koopt er nu een 1D Mark II?Tenzij het enkel zou bedoeld zijn voor zelfstandige, professionele fotografen.

        Comment

        Working...
        X